اگر واعظی آشتیانی همانطور که در ابتدای فصل از نظم و انضباط می گفت بخواهد عمل کند...
 
به گزارش دنیای فوتبال، اگر واعظی آشتیانی همانطور که در ابتدای فصل از نظم و انضباط می گفت بخواهد عمل کند قطعا وحید طالب لو باید یکی دو جلسه از روی سکوها بازی تیم محبوبش را تماشا کند، البته اگر طالب لو را در بازی با پاس درون دروازه استقلال دیدید زیاد به واعظی آشتیانی خرده نگیرید و او را در زمره مدیرانی قرار دهید که از حرف تا عملشان فرسنگ ها فاصله است .

دقیقه 90 و ترک نیمکت

ابتدای بازی شاید هیچکس تصور باخت تیم صمد آنهم با 3 گل را نداشت به خصوص هنگامی که استقلال دو گل ار حریف پیش افتاد ، حتی گزارشگر بازی از سهولت پیش بینی نتیجه این بازی برای مسابقه sms می گفت و تقریبا همه به پیروز ی آبی پوشان مطمئن بودند. تا آخرین دقایق بازی که یکدفعه ورق برگشت و استقلال 3 گل از حریف اهوازی خود عقب افتاد.

اولین چالش باشگاه استقلال از همین لحظه شروع شد وحید طالب لو که محمد محمدی دروازه بان ذخیره خود را مسئول این باخت می دانست از مظلومی درخواست ترک نیمکت را می کند و سرپرست تیم در کمال تعجب به او این اجازه را می دهد که قبل از سوت داور وحید طالب لو نیمکت را ترک کند حرکتی که غیر از اعتراض طالب لو به عدم انتخاب او به مورد دیگری بر نمی گردد.

 طاقت باخت استقلال را ندارم

بعد از ترک نیمکت توسط طالب لو در مصاحبه هایش عنوان می کند طاقت دیدن باخت استقلال را ندارم شاید طالب لو آمار بازیهایی را که در آن با استقلال به حریفان باخته فراموش کرده است یا فکر می کند تا به حال تمام باحتهای استقلال بدون او بوده شاید این جمله برای رفع حرکت آماتور گونه وخید طالب لو توجیه مناسبی نباشد.

هشدار صمد به وحید طالب لو

صمد مرفاوی در مصاحبه های بعد از بازی از محمدی دفاع کرده و به هیچ وجه او را مقصر اصلی اعلام نمی کند .و همه تیم را مقصر این باخت معرفی می کند .

 مدافعان کم کاری کردند تا طالب لو برگردد

بعد از بازی گمانه زنیهای رسانه ای خود به خود شروع می شود همه به نحوی این باخت را تحلیل می کنند در یکی از این تحلیلها کم کاری مدافعان تیم استقلال برای باخت و برگشت طالب لو به دروازه مورد بررسی قرار می گیرد و ضعف مدافعان استقلال در این بازی را عمدی می دانند تحلیلی که اگر درست باشد باید به حال این بازیکنان گریست و فاتحه حرفه ای شدن فوتبالمان را خواند

 با 90 مصاحبه نکن

 مدیران باشگاه استقلال می دانستند که عادل فردوسی پور صد درصد به این قضیه خواهد پرداخت ،قبل از شروع شدن برنامه 90 از طرف باشگاه استقلال با او تماس می گیرند که با 90 مصاحبه نکند اما طالب لو به تلفن عادل جواب می دهد و به طور واضح از دلخوری خود بابت بازی نکردنش حرف می زند و در ادامه صحبتهای خود به عادل فردوسی پور می گوید دلیل بازی نکردن من را باید کادر فنی جواب بدهد .

جلسه با واعظی آشتیانی و دیبورت چندجلسه ای به روی سکوها

امروز قرار است دروازه بان معترض استقلال با واعظی آشتیانی جلسه ای داشته باشد با مقید بودن واعظ به نظم در تیم، بازی ندادن به وحید طالب لو و دیپورت او به روی سکوها دور ازذهن نیست البته باید منتظر ماند و دید واعظی آشتیانی چقدر روی گفته هایش اصرار دارد.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: donyayefootball.com