من نه تنها مرغ فروش نیستم بلکه مرغدار هستم و افتخار می کنم که در زمینه صنعت مرغدارى براى خودم داراى نام و نشان و اعتبارى هستم که شاید آقایان جزو آرزوهایشان باشد که به جایگاه الان من برسند...
 
به گزارش سایت استقلال، من نه تنها مرغ فروش نیستم بلکه مرغدار هستم وا فتخار می کنم که در زمینه صنعت مرغدارى که بعد از صنعت نفت دومین صنعت بزرگ در ایران محسوب میشود، براى خودم داراى نام و نشان و اعتبارى هستم که شاید آقایان جزو آرزوهایشان باشد که به جایگاه الان من برسند.

 باشگاه استقلال بیانیه اى در ارتباط با ادعاى قلعه نوعى خصوص نقل و انتقالات و نحوه عقد قرارداد بازیکنان این تیم در فصل گذشته صادر کرد و مدعى شد مذاکرات براى نقل و انتقالات در دفتر کارى فردى مرغ فروش انجام شده است!

*من فصل گذشته با حکم رسمى مدیرعامل استقلال به عنوان مدیر نقل وا نتقالات تنها به وظیفه ام پرداختم و به خاطر رابطه دوستانه و صمیمانه اى که با امیر قلعه نوعى داشتم این سمت را قبول کردم و آمدم چرا که وقتم بیش از آن ارزش داشت که بخواهم در فوتبال آن را صرف کنم.

*خیلی ها از کنار فوتبال به منافع می رسند اما این سمت نه تنها هیچ منفعت و سودى برایم نداشت بلکه خیلى جاها هم به ضرر من تمام شد از این جهت که در آن مقطع تمام وقتم صرف خرید بازیکنانى همچون کاظمى، حیدرى، طالبلو، برهانى، اکبرپور، جا نواریو و... شد که باشگا ههاى دیگرى همچون پرسپولیس، سپاهان و... تا آستانه امضاى قرارداد با آنها پیش رفته بودند.

*این بازیکنان در شرایطى استقلالى شدند یا ماندند که باشگاه هاى دیگر دو برابر پول استقلال را به آنها می دادند. مبلغى که من رضایت خسرو حیدرى را براى دو سال گرفتم خیلى کمتر از مبلغى بود که بازیکنان کم نام و نشان تر از او الان براى یک فصل می گیرند.

*من نه تنها مر غ فروش نیستم بلکه مرغدار هستم وا فتخار می کنم که در زمینه صنعت مرغدارى که بعد از صنعت نفت دومین صنعت بزرگ در ایران محسوب میشود، براى خودم داراى نام و نشان و اعتبارى هستم که شاید آقایان جزو آرزوهایشان باشد که به جایگاه الان من برسند.

*من از بچگى عاشق این تیم بودم یک ماه تمام زندگی ام را صرف خرید بهترین بازیکنان ایران کردم تا دوست صمیمی ام امیر قلعه نوعى همراه تیم محبوبم به قهرمانی برسد ضمن اینکه با بودجه اى که باشگاه داشت و نمیتوانست بازیکن جذب کند با اعتبارى که بین بازیکنان داشتم به هر نحوى بود رضایت آنها را براى عقد قرارداد جذب کردم.

*در آن مقطع نه حقوقى از باشگاه دریافت کردم و نه نیازى به پول فوتبال داشتم اگر کسى از بازیکنان آمد و گفت بهنام ریالى از کنار فوتبال به جیب زده، فرمایش آقایان متین است. در آن چند ماه نه عکسى در روزنامه ها داشتم، نه مصاحبه اى مِی کردم.

*اگر من آمدم و آن تلاش ها را انجام دادم به خاطر شخص امیر قلعه نوعى بود که دوست نداشت دست دلالان در باشگاه استقلال باز شود بازیکنانى که حقوق بگیر شما هستند و الان باعث صدرنشینى تیم محبوبم شده اند تماماًً گواهى پاکى و صداقت کارى اینجانب است.
اخبار مرتبط
بيانه تند باشگاه استقلال تهران

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: esteghlaltehranfc.com