پژمان نوری کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس ساعت 16 به همراه دیگر بازیکنان ملوان برای گرم کردن وارد زمین شد و با تشویق هواداران مواجه شد.
 
بگوویچ در ورزشگاه
سرمربی سابق پاس همدان و اسبق پرسپولیس با پای پیاده از در غربی در حال ورئد به ورزشگاه آزادی بود تا شاهد بازی تیم های پرسپولیس و ملوان باشد.

 تشویق شدید پژمان نوری
پژمان نوری کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس ساعت 16 به همراه دیگر بازیکنان ملوان برای گرم کردن وارد زمین شد و با تشویق هواداران مواجه شد. "پژمان با تعصب" – "نوری پرسپولیسی" ازجمله شعارهایی بود که هوارداران برای او سر می دادند پژمان نیز با رفتن به سمت جایگاه هوادارن پرسپولیس به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 پرسپولیسی ها دیرتر آمدند
چند دقیقه بعد از بازیکنان ملوان، پرسپولیسی ها در میان تشویق هواداران وارد زمین شدند و زیر نظر حسن عبدی به گرم کردن خود پرداختند.

افشین قطبی در ورزشگاه
افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال برای دیدار بازی امروز پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه ازادی حضور یافت و در قسمت VIP مستقر شد. قطبی قبل از شروع بازی چند دقیقه ای با حبیب کاشانی به گفتگو پرداخت.

تقدیر از پژمان نوری
باشگاه پرسپولیس پیش از شروع بازی از پژمان نوری بازیکن و کاپیتان سابق این باشگاه تجلیل کرد. باشگاه پرسپولیس با اهدا تابلو فرش نفیسی که توسط حبیب کاشانی به وی اهدا شد از زحمات این بازیکن تقدیر کرد.

خوش آمد گویی بازیکن پرسپولیس به سرمربی ملوان
کلاه کج، مهدی شیری، حسین بادامکی، میثاق معمارزاده و علی عسگر بازیکنان پرسپولیس بودند که پیش از شروع بازی با دسته گل به سمت احمدزاده سرمربی ملوان رفتند و با او دیده بوسی کردند.

اهدا دسته گل کادر فنی پرسپولیس به احمدزاده
از کادر فنی پرسپولیس نیز کرانچار، عابدزاده و عبدی به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و دسته گلی را به سرمربی تیم مهمان اهدا کردند.

برنامه تقدیر از سه تن از روشندلان کشور
از سه تن از روشندلان کشور که برای حضور در این دیدار به ورزشگاه آزادی آمده بودند با اهدا سکه بهار آزادی و حلقه گل تجلیل شد.حمید عسگری از هواداران کرمانی تیم پرسپولیس، حافظ ملابخش از دیگر هواداران پرسپولیس که برای حضور در بازی ها از چابهار به تهران آمده است و حمید بهمنی از تصویربرداران ورزشی سیما (جانباز ناحیه چشم ).

گرامیداشت روز عصای سفید
بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع بازی با نشان دادن پارچه نوشته ای با مضمون گرامیداشت روز جهانی عصای سفید (نابینایان) در زمین حضور یافتند.

اعضای انجمن کوچولوهای کشور در ورزشگاه
تعدادی از اعضای انجمن کوچولو های کشور که در داربی کوچولوهای استقلال و پرسپولیس حضور داشتند در ورزشگاه آزادی با بازیکنان و حبیب کاشانی عکس یادگاری گرفتند.
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
 
www.seemorgh.com/news
 
منبع:ariensport.com