باشگاه استيل آذين به اظهارات اخير باشگاه پرسپوليس مبنی بر بازگشت علی كريمی به پرسپوليس و حواشی آن پاسخ داد.
  

به نقل از دنيای فوتبال ،‌ متن كامل بیانیه روابط عمومی باشگاه استیل آذین به این شرح است: "متاسفانه بی‌توجهی به اخلاق در ورزش تا به آنجا پیش رفته است؛ كه در طی چند روز گذشته در نشریات و سایت‌های ورزشی شاهد قضاوت‌های نادرست و غیراصولی یكی از به ظاهر مسوولان باشگاه پرسپولیس! علیه مدیران خدوم و زحمت كش ورزش كشور بودیم و همین امر ما را بر آن داشت كه علی‌رغم میل باطنی خود به بیان گوشه‌ای از واقعیت‌ها بپردازیم. هر چند كه مدیران باشگاه به هیچ عنوان علاقه‌ای به پاسخگویی ندارند و اعتقاد دارند كه حرمت‌ها در هر شرایطی در ورزش كشور باید حفظ شود اما، روابط عمومی باشگاه استیل آذین اشاره به بعضی را ضروری و لازم می‌داند:

1- برادر گرامی جناب آقای علیپور كه در حال حاضر نه براساس تخصص و سابقه ورزشی بلكه به دلیل داشتن ارتباطات فامیلی توانسته‌اید به عنوان مسوول روابط عمومی باشگاه پرطرفدار پرسپولیس منصوب شوید؛ در ابتدا به دنبال ثابت شدن هدایتی و مهریزی در عرصه ورزش كشور نباشید، چون این امر در سال‌های قبل اتفاق افتاده است. اول خود را برای طرفداران ثابت كنید كه به جزء پیوند فامیلی از چه مدارك و سوابق معتبری درخصوص رسانه و ورزش برخودارید كه بدین سرعت توانستید پله‌های ترقی را طی كنید و به عنوان مسوول روابط عمومی باشگاه این‌گونه سخن بر زبان جاری سازید.

2- برادر بزرگوار آقای علیپور، جناب آقای هدایتی را همه طرفداران و حامیان باشگاه پرسپولیس می‌شناسند و می‌دانند در سال‌های گذشته از نظر مالی و حمایت‌های معنوی به هیچ عنوان دریغ نكرده‌اند و نخواهند كرد اما، شما برای پرسپولیس چه كرده‌اید؟ قضاوت را به عهده مردم فهیم و ورزش دوست می‌سپاریم و این را معتقدیم كه بحث باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با عده‌ای حریم شكن از هم جداست هدایتی و مهریزی هر دو خادم ورزش‌اند ولی عده‌ای كوتاه فكر سد راه ورزش كشور هستند.

3- شما در ابتدا اجازه دهید كه نامتان به عنوان یكی از اعضا در باشگاه به ثبت برسد بعد در كار بزرگترها دخالت كنید. در ضمن توصیه می‌شود حال كه بدون هیچ سابقه‌ای توانسته‌اید به عنوان مسوول روابط عمومی یك باشگاه پرطرفدار صاحب سمت شوید حداقل خواهش می‌كنیم قوانین نقل و انتقال را مطالعه كنید تا بدانید جابه‌جایی بازیكنان زمان و وقت خود را دارد نه هر وقت كه شما اراده كنید بتوان این كار را انجام داد.

در آخر به اطلاع همه عزیزانی كه همانند شما فكر می‌كنند می‌رسانیم كه در باشگاه استیل آذین فرد تصمیم نمی‌گیرد، بلكه خرد جمعی در آن استوار است و این هیات مدیره باشگاه است كه تصمیم می‌گیرد هر چند كه در این زمینه نظر خود آقای كریمی نیز بسیار موثر است.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:donyayefootball.com