در این دیدار که با برتری 1 بر صفر تیم آلومینیوم هرمزگان به پایان رسید اتفاق جالبی رخ داد .
 

به گزارش هورا اسپورت، در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور روز پنج شنبه 23 مهر و از ساعت 14:30 دو تیم شن سا و آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند .

در جریان بازی و در دقایق پایانی ( دقیقه 85 ) در حالی که تیم شن سا یک موقعیت مناسب برای گلزنی داشت، داور مسابقه به زمین خورد و کفش از پایش درآمد .

در این زمان داور با توقف بازی و برای پوشیدن کفشش موقعیت گلزنی را از تیم شن سا گرفت که این کار باعث ایجاد تشنج و سروصدا در میان هواداران شد و توپ برگشتی بازیکنان شن سا را غافلگیر کرد تا آلومینیوم هرمزگان موفق به گلزنی شود   .

در اینجا مسئله داوری از نکات قابل تامل این بازی می باشد .

 آیا داور نمی توانست با دستور ادامه بازی، از این تنش جلوگیری کند؟

آیا امروزه مسئله داوری یکی از عوامل اصلی ایجاد تنش و درگیری در میان بازیکنان و هواداران نیست ؟

در این دیدار علی رغم اینکه نتیجه بازی به زیان تیم شن سا بود اما تیم شن سا نسبت به بازی قبلی خود که پیروز میدان بود ، آماده تر و بهتر به میدان رفت و با دوندگی و بازی زیبایش نشان داد تیم به هماهنگی های خوبی رسیده است اما شن سا اسیر ناداوری شد و نتوانست پیروز میدان باشد .

در بازی بین دو تیم اراکی و بندرعباسی دروازه بان تیم شن سا به دلیل اعتراض به داور و عدم قبول گل زده شده به دروازه شن سا از بازی اخراج شد که این مسئله موجب بروز تنش هایی در بازی و بین تماشاگران شد.

داور این دیدار نه تنها نتوانست کفش خود را محکم نگه دارد بلکه در کنترل کامل بازی نیز ناتوان بود .

آیا داوری با این استرس شدید و عدم تعادل جسمی و روحی می تواند قضاوتی درست داشته باشد ؟

گل دریافتی تیم شن سا در دقایق پایانی فاقد هرگونه ارزش تاکتیکی بود اما توقف بی موقع بازی این موقعیت را برای حریف ایجاد کرد .

  

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: hurrahsport.com