خداداد عزيزی پس از پايان مسابقه ابومسلم و سايپا در مورد وضعيت باشگاه پيام گفت: به من می گويند يک ماه از بازيکنان وقت بگير تا طلبشان را پرداخت کنند، اما...
 
استقلالی ها جریمه شدند


تیم فوتبال استقلال بابت تأخیر در ورود به زمین در بازی مقابل پرسپولیس جریمه شد.استقلالی ها در نیمه دوم بازی مقابل پرسپولیس با 3 دقیقه تأخیر وارد زمین شدندکه بر این اساس مبلغ 900 هزار ریال جریمه شدند.

میثاقیان: از داور تشکر می کنم
سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: تیم ما یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهیم کرد.اکبر میثاقیان درباره دیدار تیمش مقابل شاهین اهواز عنوان کرد: دیدار خوبی را سپری کردیم و باید گلهای بیشتری را وارد دروازه حریف می کردیم.وی در خصوص نحوه داوری گفت: من از داور این دیدار به دلیل جسارتی که به خرج داد تشکر می کنم. در دقایقی از مسابقه صحنه هایی مشکوکی بوجود آمد که این داور توانست با یک قضاوت صحیح نمره خوبی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

گلزنان خارجی تاریخ لیگ برتر
عماد به یک قدمی آدریانو رسید
عماد محمد رضا، مهاجم عراقی تیم سپاهان با دو گلی که مقابل شاهین بوشهر به ثمر رساند، شمار گلهای خود در لیگ برتر ایران را به عدد 45 رساند و در یک قدمی عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.
عماد 8 گل برای فولاد و 37 گل نیز برای سپاهان به ثمر رسانده و با 45 گل زده در رده دوم بهترین گلزنان خارجی لیگ برتر قرار دارد.
آدریانو آلوز برزیلی با 46 گل زده در صدر جدول گلزنان خارجی تاریخ لیگ برتر قرار دارد.آلوز در این فصل 5 گل برای ملوان به ثمر رسانده و در ادوار گذشته نیز 18 گل برای استقلال اهواز، 12 گل برای پگاه، 5 گل برای سایپا و 6 گل برای مس به ثمر رسانده است.دنی اولروم و ابراهیم توره نیز با 26 گل به طور مشترک سومین گلزنان برتر خارجی لیگ برتر هستند.


عزیزی: مسؤولان پیام «حق الناس» را رعایت نمی کنند
خداداد عزیزی پس از پایان مسابقه ابومسلم و سایپا در مورد وضعیت باشگاه پیام گفت: به من می گویند یک ماه از بازیکنان وقت بگیر تا طلبشان را پرداخت کنند، اما من می گویم وکیل بازیکنان هستم نه وکیل این آقایان. خود من حاضرم از طلبم بگذرم. یک ماه که نه یک سال دیگر صبر می کنم، اما باز 900 میلیون تومان دیگر از طلبها باقی می ماند. سرمربی اسبق پیام تأکید کرد: دیگر به این باشگاه برنمی گردم، زیرا نمی خواهم مضحکه عام و خاص شوم. از بازیکنان پولدار 2 تا 3 میلیون تومان پول گرفته اند و آنها را به پیام آورده اند با این شرایط دیگر به این باشگاه برنمی گردم.گفتنی است، با رایزنیهای مدیران پیام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک ماه دیگر به این باشگاه فرصت داده است تا مطالبات شاکیان باشگاه را پرداخت کنند. بدین ترتیب پیام می تواند از هفته سوم رقابتهای خود در لیگ دسته اول را پیگیری کند.

فردا قرعه کشی جام حذفی
جلسه قرعه کشی جام حذفی کشور(جام آزاد سازی خرمشهر)فصل 88 - 89 فردا برگزار می شود.جلسه قرعه کشی مسابقات جام حذفی کشور با حضور تیمهای لیگ برتر،دسته اول و دسته دوم و قهرمانان استانها فردا ساعت 15 درمحل روابط عمومی فدراسیون برگزار می شود.

جلسه ویژه کاشانی با کرانچار
زلاتکو کرانچار به منظور بررسی وضعیت پرسپولیس و نتایج اخیر این تیم عصر دیروز به دیدار حبیب کاشانی رفت و با سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلسه ای شرکت کرد.کاشانی از کرانچار خواست بیشتر به بازیکنان نزدیک شود و از بازیکنان به بهترین نحوه استفاده کند. همچنین به او اعلام کرد پرسپولیس در زمین خود باید به فکر گرفتن 3 امتیاز باشد.کرانچار نیز برنامه کامل و گزارشی از بازی با ملوان و تمرینات یک ماه گذشته را در اختیار کاشانی قرار داد.وی همچنین وضعیت تمرینی بازیکنانی که ناراضی بودند را برای کاشانی بازگو کرد. این جلسات قرار است از این پس هفته ای 2 بار در باشگاه پرسپولیس برگزار شود.


حاشیه های بازی استیل آذین و تراکتورسازی
* هواداران تراکتورسازی پس از اینکه مهاجم این تیم در محوطه جریمه استیل آذین متوقف شد و داور مسابقه اعلام پنالتی نکرد، با شعار علیه داور اعتراض خود را نسبت به قضاوت این دیدار نشان دادند. تماشاگران تراکتورسازی با تکان دادن پول و شعار «داور پولکی نمی خوایم، نمی خوایم» اعتراض خود را به محمد حسین اسدی اعلام کردند.
*در نیمکت استیل آذین بی نظمی زیادی مشاهده می شد، به طوری که هر کدام از افراد کادر فنی به کنار زمین رفته و به بازیکنان تذکر می دادند. همین امر باعث شد داور چهارم چند بار به نیمکت این تیم تذکر دهد.
* حمید استیلی، سرمربی استیل آذین در بازی هفته گذشته برابر سایپا از زمین بازی اخراج شده بود، اما در این بازی روی نیمکت تیم قرار گرفت و بازیکنان را همراهی کرد.
* علی کریمی پس از به ثمر رساندن گل تساوی استیل آذین به سمت تماشاگران تبریزی رفت و آنها را تحریک کرد. این امر باعث شد هواداران تراکتورسازی با تکان دادن پول به کریمی اعتراض خود را نسبت به وی اعلام کنند و علیه او شعار دهند.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com