استقلالی‌ها حالا و پس از بازگشت به تهران قصد دارند،‌شكايتی را در خصوص شرايط نامطلوب ميزبان تهيه و آن را در اختيار فدراسيون فوتبال قرار دهند.
 

در پایان دیدار دو تیم استقلال تهران با پاس همدان در همدان چیزی نمانده بود كه درگیری لفظی صمد مرفاوی سرمربی آبی‌پوشان با برخی از تماشاگران تیم پاس همدان به جاهای باریك كشیده شده و اتفاقی تلخ در ورزشگاه قدس همدان رخ دهد كه با وساطت برخی‌ها به خیر گذشت.

استقلالی‌ها حالا و پس از بازگشت به تهران قصد دارند،‌شكایتی را در خصوص شرایط نامطلوب میزبان تهیه و آن را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهند.

محمد حیرانی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه شرایط میزبانی در همدان به هیچ وجه مناسب نبود چرا كه ورزشگاه قدس همدان به هیچ وجه از امكانات لازم برای برگزاری یك مسابقه فوتبال آن هم در سطح لیگ برتر برخوردار نیست. رختكن نامناسب، سالن كنفرانسی كه در بین جمعیت هوادار تعبیه شده است و مشكلات دیگری كه در ورزشگاه قدس همدان وجود دارد به لحاظ امنیتی آرامش لازم را از تیم‌ها و بازیكنان حریف می‌گیرد.

حیرانی گفت: ورزشگاه قدس همدان تنها یك زمین خوب و یك دكور نسبتا زیبا برای پخش تلویزیونی دارد و همین مسئله باعث شده تا مشكلات این ورزشگاه هرگز به چشم نیاید.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: امروز در محل باشگاه جلسه‌ای را در همین ارتباط برگزار خواهیم كرد و چنانچه به جمع‌بندی لازم در این خصوص برسیم آن گاه شكایت خودمان را به فدراسیون فوتبال خواهیم برد.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com