با این شرایط باید بازیکنان پرسپولیس را تا زمانی نامشخص ممنوع‌المصاحبه دانست
 
به گزارش خبر آنلاین، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای مصاحبه نکردن بازیکنان و کادر فنی علیه باشگاه از آنها تعهد گرفت. پرسپولیسی‌ها ضمن گرفتن تعهد از تمامی بازیکنان و کادرفنی از آنها خواستند به هیچ وجه علیه باشگاه مصاحبه نکنند و صحبت‌های آنان فقط باید جنبه فنی داشته باشد.

این خبری است که عنوان شده منشأ آن حبیب کاشانی بوده است. سرپرست باشگاه پرسپولیس از وقتی که پایش را به این تیم گذاشته سعی کرده تا کنترل تمامی حواشی را در اختیار داشته باشد اما غیرقابل کنترل بودن بازیکنان این تیم تنها این راه را پیش‌روی کاشانی گذاشته که جلوی آنها را برای مصاحبه کردن بگیرد.

کاشانی در این تذکر تأکید کرده در صورتی که بازیکن یا مربی خلاف این موضوع عمل کند، باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگو باشد. پیش از این بازیکنان علیه باشگاه و کادر فنی صحبت‌هایی مبنی بر خط گرفتن مربیان از دیگران و نبود رفاقت در پرسپولیس مصاحبه‌هایی را انجام داده بودند که با این تذکر دیگر حق انجام چنین صحبت‌هایی را نخواهند داشت.

با تمام این تفاسیر باید دید آیا بازیکنان پرسپولیس که همیشه حاشیه‌دار مصاحبه در مطبوعات بودند می‌توانند روزه سکوت بگیرند یا اینکه مثل سابق روی جلد مطبوعات می‌روند و خرج رفتن به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به جان می‌خرند.

                  

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir