شايد كتاب خواندن مجيدی روی نيمكت يك اتفاق نادر‌در فوتبال دنيا بوده و با قوانين آن مقارن است اما باشگاه استقلال حركت كاپيتانش را تأييد و حتی اين بازيكن را تشويق می‌كند تا ديگر بازيكنان تيم هم به كتاب خواندن مشغول شوند.
 
به نقل از گل ، « چگونه آنچه را می‌خواهید به‌دست آورید»این عنوان كتابی است كه كاپیتان استقلال پیش‌از بازی تیمش مقابل پاس‌همدان به دست گرفت و شروع به خواندن آن كرد. درچند‌‌ روز گذشته اخبار و حواشی بسیاری پیرامون این موضوع مطرح شده اما محمد حیرانی، مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال مواضع تیمش را درقبال این موضوع كاملا مثبت ارزیابی می‌كند:« شاید كتاب خواندن مجیدی روی نیمكت یك اتفاق نادر‌در فوتبال دنیا بوده و با قوانین آن مقارن است اما باشگاه استقلال حركت كاپیتانش را تأیید و حتی این بازیكن را تشویق می‌كند تا دیگر بازیكنان تیم هم به كتاب خواندن مشغول شوند.»

حیرانی درادامه به نتیجه حیرت‌انگیزی از كتابخوانی مجیدی می‌گیرد:« همین كتاب خواندن مجیدی باعث شد او به تیم ملی دعوت شود. او برای رسیدن به این هدف انگیزه زیادی داشت؛ خوب مطالعه ‌كرد و در نهایت همبه هدفش هم رسید.» اظهارات جالب حیرانی در كنار اظهارات برادر فرهاد كه به‌هرحال عمری با او زندگی كرده و دركنارش بزرگ شده جذاب‌تر هم می‌شود.

فرزاد مجیدی كه به شدت از انتقاداتی كه به‌خاطر این موضوع از برادرش شده ناراحت است دراین مورد می‌گوید:« اصلا مگر كتاب‌خوان ایرادی دارد؟ هركسی برای تمركزكردن قبل بازی روشی دارد. یكی نماز می‌خواند، یكی موزیك گوش می‌دهد و یكی هم مثل فرهاد كتاب می‌خواند. او كه درحین بازی كتاب نخوانده.»این اظهارنظری بود كه حیرانی هم درمصاحبه‌اش به آن اشاره كرد اما تصاویر كتاب‌خواندن فرهاد درحین بازی هم وجود دارد.

 فرزاد درپاسخ به این سؤال كه آیا فرهاد از كودكی كتابخوان بوده هم با ناراحتی می‌گوید:« نه؛ او تازه كتاب‌خوان شده! ضمنا شاید او نام كتاب او چگونه آنچه را می‌خواهید به‌دست آورید باشد اما مطمئن باشید او فقط به خاطرخواندن این كتاب به تیم‌ملی دعوت نشده است.»
 
خبر مرتبط:
کتاب‏خوانی فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال در حین بازی!!(+عکس)
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com