ماجرای جدولی كه استقلالی‌ها روی سایت خود قرار داده‌اند در برنامه 90 كلی سر و صدا كرد ،پس آز آن مدیر سایت باشگاه استقلال در این باره توضیحاتی داد كه جالب توجه بود..
 
به گزارش آرین اسپورت، تنها سوال‌هایی كه باعث شد واعظ با زحمت بتواند به آن پاسخ دهد در واقع همین بود. وقتی عادل از واعظ پرسید چرا در سایت باشگاه استقلال سپاهان پایین‌تر از پیكان گرفته است؟ مدیرعامل باشگاه استقلال نتوانست پاسخ قانع‌كننده‌ای بدهد و این موضوع را ناشی از سلیقه كاربران سایت باشگاه استقلال دانست. روز گذشته محمد حیرانی، مسوول روابط عمومی باشگاه استقلال كه در واقع مدیر سایت باشگاه استقلال هم محسوب می‌شود در این باره توضیحاتی داد كه جالب توجه بود. حیرانی در این باره می‌گوید: «باشگاه استقلال آنقدر كوچك نشده كه بخواهد با این كارهای كوچك خودش را قهرمان جلوه بدهد یا حریف را تضعیف كند. اشكالی كه در برنامه‌نویسی جدول سایت باشگاه وجود دارد این است كه نمی‌تواند تفاضل گل را محاسبه كند. البته ما 2 روز قبل، از برنامه نویس‌های سایت باشگاه استقلال خواستیم این مشكل را برطرف كنند اما به دلیل مشغله كاری نتوانستند این كار را انجام بدهند. باید در پاسخ به عده‌ای كه فكر می‌كنند این رده‌بندی عمدی انجام شده بگوییم اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و ما دوست نداریم با این اقدام‌های كوچك و بی‌ارزش وارد حاشیه شویم. با این حال طی روزهای آینده این مشكل برطرف می‌شود.»
نكته: حرف آقای حیرانی مسوول روابط عمومی باشگاه استقلال كاملاً مورد قبول است اما چرا فقط برنامه‌نویسی كامپیوتری جدول سایت باشگاه استقلال روی سپاهان حساسیت دارد و دیگر تیم‌های هم امتیاز را جابجا طبقه‌بندی نكرده است. اگر اشكال در سورس كردن اعداد باشد و كامپیوتر نتواند تفاضل گل را محاسبه كند می‌بایست این اشتباه را درباره تیم‌های هم امتیاز مقاومت، پیروزی، استیل‌آذین و سایپا هم مرتكب شود كه همگی با یكدیگر در امتیاز 17 برابر هستند! به هر حال امیدواریم همان طوری كه حیرانی گفت این اشكال سهوی بوده و هرچه زودتر برطرف شود چرا كه اصلاً زیبنده سایت باشگاه استقلال نیست خودش را وارد این ماجراها كند.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:ariensport.com