پخش برنامه‌ای با عنوان 90 در یکی از شبکه های تلویزیونی کشور نیجریه برای ایرانیان حاضر در هتل آمبر جذابیت‌های ویژه‌ای دارد.
 
به نقل از فردا ، عصر روز پنجشنبه برنامه ای با عنوان 90 دقیقه از یکی از شبکه های تلویزیونی کشور نیجریه پخش شد که تماشای این برنامه از لابی هتل باعث شد ایرانی ها یاد برنامه 90 تلویزیون ایران بیفتند.


این برنامه با حضور مربیان تیم ملی نیجریه و برای بررسی وضعیت این تیم پیش از آغاز مسابقات جام جهانی نوجوانان بود.

* نمایندگان رسانه ای فیفا پنجشنبه شب در هتل آمبر حضور یافتند و با نمایندگان رسانه ای هر 4 تیم ایران، هلند، گامبیا و کلومبیا برای حضور خبرنگاران این کشورها هماهنگی های لازم را انجام دادند.

* علی گودرزی و مهرداد یگانه دو بازیکن جامانده تیم ایران ساعت 18 شب گذشته به شهر کالابر وارد شدند و از آنجا با استقبال نمایندگان فیفا برای استراحت به هتل آمبر آمدند.

* سرمربی تیم فوتبال هلند شب گذشته در اقدامی قابل توجه بازیکنان تیمش را برای ریکاوری به استخر یخ فرستاد!

* رودخانه "تیم پالک" در پشت هتل آمبر قرار دارد که یکی از رودخانه های معروف نیجریه است و زیبایی های اطراف آن باعث جذب توریست می شود.

* همچنان مسئولان 4 تیم ایران ، هلند ، گامبیا و کلمبیا به وضعیت اینترنت و خط تلفن معترضند. زیرا تلفن های این شهر با مشکل شبکه مواجه شده و تنها از اینجا می توان با جایی دیگر ارتباط برقرار کرد ولی از این 4 کشور نمی توان خط اینجا را گرفت. ضمن اینکه سرعت بسیار پائین اینترنت مشکلاتی را برای خبرنگاران این 4 تیم و مسئولان آنها بوجود آورده است.

* با نظر کادر فنی تیم ملی ایران بازیکنان این تیم صبح جمععه به استراحت و تماشای فیلم بازیهای گذشته گامبیا پرداختند و امروز تنها یک جلسه تمرین آن هم بعدازظهر خواهند داشت.

* با نزدیک شدن به زمان آغاز مسابقات جام جهانی نوجوانان محافظان مسلح اطراف هتل آمبر (محل اقامت تیم های ایران، هلند، گامبیا، و کلومبیا) بیشتر شده اند و حتی به تماشاگران و هواداران اجازه گرفتن عکس و امضا از مربیان و کادرهای فنی را نمی دهند.

* بازیکنان، کادر فنی و بازیکنان تیم کشورمان در اقدامی ارزشی بخشی از لابی هتل را برای اقامه نماز جماعت اختصاص داده اند که خواندن نمازهای ظهر و عصر و مغرب و عشا به صورت جماعت بازتاب بسیار خوبی در این هتل داشته است و حتی مربیان و نفرات تیم های حریف به این اقدام ارج می نهند.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fardanews.com