رئيس سازمان ليگ فوتبال،گفت: طبق آيين نامه منشور اخلاقی و با توجه به حرکت تماشاگران و کادر فنی تيم استقلال در بازی با صبا، با اين باشگاه برخورد خواهد شد.
 
عزیز الله محمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا،‌ اظهار داشت: من نمی توانم در خصوص نوع برخورد با باشگاه استقلال چیزی بگویم اما،‌ سازمان لیگ تمام حرکات روز گذشته بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال و همچنین شعارهای تماشاگران را به کمیته انضباطی گزارش می دهد و بعد از آن درمورد استقلالی ها تصمیم گیری می شود.
وی ادامه داد: فرقی نمی کند این حرکت ها از سوی چه کسانی باشد.مهم این است که این تخلف سر زده است و بعد از ارائه گزارش سازمان لیگ به کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم می گیریم.این درحالی است که آخرین اخطار خود را با ابلاغ منشور اخلاقی در چند روز گذشته به باشگاه ها داده ایم.
رئیس سازمان لیگ درخصوص پرتاب سنگ و اشیا از سوی تماشاگران به سمت داوران بازی نیز تصریح کرد: چنین مواردی در شرایط ملتهب ورزشگاه ها طبیعی است و این امر بدون سابقه نیست.با این حال باید منتظر نظر کمیته انضباطی در این باره باشیم.
محمدی در پایان با رد خبر حضورش در ورزشگاه آزادی و برخورد شی با بدنش گفت: روز گذشته شهبازی ناظر بازی بود. من در ورزشگاه آزادی نبودم و به دلایلی از تلویزیون این بازی را تماشا کردم.
دیدار تیم های استقلال تهران و صبای قم روز گذشته در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:irna.ir