اين اولين‌بار نيست كه خداداد عزيزی با اظهارات جنجالی ‌اش موجی از واكنش‌ها در ميان اهالی فوتبال را ايجاد می‌كند.
   

به نقل از الف ، وی سال گذشته ضمن درگیری با یك خبرنگار محرومیت سنگینی برای خود رقم زد. اما روحیه او با كمترین تغییر همراه بوده است. وی در تازه‌ترین اظهارات جنجالی‌اش یكی از مسئولان فدراسیون فوتبال را نشانه رفته است.

وی چندی پیش در مصاحبه‌ای ادعا كرد كه یكی از مسئولان فدراسیون فوتبال از او درخواست رشوه كرده است.عزیزی گفته بود این مقام مسئول به من گفته بود در صورت پرداخت نكردن پورسانت كاری می‌كنم كه از فوتبال محو شوی. البته عزیزی نام این مقام مسئول را بر زبان نیاورده بود. اما مسئولان فدراسیون فوتبال به شدت از خداداد عزیزی دلخور هستند و حتی این احتمال وجود دارد كه مرد جنجالی فوتبال ایران یك بار دیگر با محرومیت سنگینی از سوی كمیته انضباطی روبه‌رو شود. چه این‌بار خداداد عزیزی به موضوع عجیبی اشاره كرده است.

موضوعی كه مهدی تاج روی آن حساسیت نشان داده و تاكید كرده است: «خداداد عزیزی باید نام آن مسئول را ببرد و در غیر این صورت حرف‌های او قابل پیگرد قانونی است. تا زمانی كه عزیزی از كسی نام نبرده است این اتهام مجموعه فدراسیون فوتبال را در برمی‌گیرد.» در همین راستا علی كفاشیان تاكید می‌كند: «هر فردی مسئول حرف‌های خود است و خداداد عزیزی نیز بابت این اتهام باید در كمیته انضباطی پاسخگو باشد.»

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:alef.ir