سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: تمامی تیم‌ها پس از وارد شدن شوك برابر ما قرار می‌گیرند.
 
به گزارش فارس، حمید استیلی در مورد دیدار با ابومسلم تصریح كرد: بازی سختی پیش رو داریم. مسابقه با ابومسلم همیشه سخت است به ویژه این كه با حضور مدیر عامل جدید به این تیم شوك وارد شده و وضعیت این تیم بهتر از گذشته است.

وی ادامه داد: این از شانس استیل آذین است كه تمامی حریفانش شوك زده هستند. زمانی به دیدار فولاد خوزستان رفتیم كه مجید جلالی سرمربی و به این تیم شوك مثبت وارد شده بود. در دیدار با ملوان هم استعفای احمدزاده به این تیم شوك وارد كرده بود.

سرمربی استیل آذین با اشاره به وضعیت بازیكنان این تیم گفت: در مسابقه با ابومسلم 5 بازیكن خود را در اختیار نداریم. علی كریمی، حسین كعبی، میثم خسروی، ابراهیم اسدی و فریدون زندی به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی‌توانند تیم ما را در هفته چهاردهم لیگ همراهی كنند. با این حال تمرین‌های خوبی انجام داده‌ایم و ابومسلم را از نظر فنی آنالیز كرده‌ایم. امیدوارم در مسابقه با این تیم خوب ظاهر شویم، ضمن این كه به زیارت امام رضا (ع) هم مشرف می‌شویم.

سرمربی استیل آذین در مورد شایعه استعفایش اظهار داشت: چنین مسئله‌ای به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه و این كه گفته می‌شود تا این لحظه از باشگاه پولی دریافت نكرده است،گفت: تمامی باشگاه‌ها مشكلات مالی دارند البته مشكلات مالی استیل آذین كمتر از سایر تیم‌ها است.

استیلی در زمینه وضعیت فریدون زندی و جدایی این بازیكن و بازگشت به آلمان عنوان كرد: زندی با باشگاه قرارداد دارد البته به دلیل مصدومیت با مرخصی او موافقت شد تا در آلمان پای آسیب دیده‌اش را مداوا كند.

  

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com