نیمه‌های شب بود كه دوباره به شدت دچار تشنج شدم و پس از مراجعه دوباره به بیمارستان دكتر گفت اگر دقایق بیشتری در زمین حضور داشتی احتمال مرگ ناگهانی وجود داشت.
 
به گزارش گل، دستور اكید فدراسیون فوتبال و در راس آن سازمان لیگ برای تزریق واكسن آنفلوانزای نوع A به بازیكنان لیگ‌برتری، آبی‌های اهواز را در بد مخمصه‌ای گرفتار كرد. در حالی كه ثانیه‌های پایانی داربی خوزستان سپری می‌شد و بازیكنان استقلال اهواز پس از گل دقیقه 93 از فرط شادی به سمت تماشاگران هجوم برده بودند، اسماعیل شریفات نزدیك خط طولی زمین از حال رفت و بلافاصله به كمك پزشك تیم و با آمبولانس راهی بیمارستان شد. میلاد میداوودی هم شرایط مشابهی داشت و یك ساعت پس از پایان بازی به شریفات ملحق شد.

میداوودی كه در اثر همین اتفاقات، یكی از ضعیف‌ترین بازی‌های این فصل خود را مقابل فولاد به نمایش گذاشت، در این خصوص می‌گوید: «بعد از پایان بازی احساس كردم دیگر قادر به حرف زدن و راه رفتن نیستم و بلافاصله توسط باشگاه به بیمارستان منتقل شدم. چند ساعت بعد با دستور پزشك به خانه برگشتم اما نیمه‌های شب بود كه دوباره به شدت دچار تشنج شدم. در آن لحظات به شدت تپش قلب داشتم و پس از مراجعه دوباره به بیمارستان دكتر گفت اگر دقایق بیشتری در زمین حضور داشتی احتمال مرگ ناگهانی وجود داشت

میداوودی كه در حال حاضر و به تجویز پزشك دوران استراحت مطلق را سپری می‌كند از حالت غیرعادی خودش قبل از بازی می‌گوید: « قبل از ورود به زمین مسابقه با 20 لیتر آب سرد دوش گرفتم. بعد از آن هم با زور آمپول من را راهی میدان كردند. در حال حاضر در منزل و تحت مراقبت پزشكی مشغول استراحت هستم.» گفته می‌شود با توجه به شرایط فعلی احتمالا آبی‌های اهواز در بازی سه‌شنبه این هفته خود مقابل ملوان كه این روزها در اوج به سر می‌برد، بدون بیژنی، شریفات و میداوودی به میدان می‌روند.

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com