مربی تیم فوتبال استقلال تهران،گفت:اگر سیاوش اكبرپور نسبت به وضعیت خودش در تیم معترض بود باید ابتدا با مرفاوی صحبت می‌كرد نه اینكه سخنان خود را از زبان رسانه‌ها مطرح كند.
 
به گزارش سایت فوتبال3، سیامك رحیم پور اظهار داشت: طرح موضوع جدایی اكبرپور در رسانه‌ها كار درستی نبود و به نظرم اگر این بازیكن چنین مسئله‌ای را ابتدا با باشگاه و مرفاوی در میان می‌گذاشت و راه حل ارائه می داد ضرر نمی‌كرد.

وی با تاكید بر اینكه كادر فنی موافق جدایی هیچ بازیكنی نیست، یادآور شد:

تمام بازیكنان با توجه به اهداف باشگاه و سیاست‌های تیم برای مبارزه در سه جام و با كارهای كارشناسی جذب شده‌اند و اگر موافق جدایی بازیكنی بودیم به هیچ عنوان آنرا جذب نمی‌كردیم.

مربی استقلال در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال ایجاد حاشیه برای تیم استقلال در این شرایط با مصاحبه بازیكنان معترض،تاكید كرد: این مسائل شخصی بازیكنان است كه خودشان عنوان می‌كنند. تمام بازیكنان استقلال بزرگ هستند و نیمكت نشینی آنها تنها به خاطر مسائل و برنامه‌های فنی تیم در هر بازی است.به نظرم اكبرپور باید قبل از مصاحبه برای جدایی از تیم، ابتدا آنرا را با كادر فنی درمیان می‌گذاشت تا دو طرف به نتیجه برسند.

رحیم پور در ادامه صحبت هایش درخصوص بازی مقابل صبا، اظهار داشت: در این دیدار می‌توانستیم به مراتب بهتر باشیم اما، متاسفانه اشتباهات داوری باعث شد تا به آنچه كه می‌خواهیم نرسیم.ما منكر اشتباهات داوری در هر بازی نیستیم و آنرا جزیی از فوتبال می‌دانیم اما نباید این اشتباهات در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به نحوه قضاوت داور بازی خاطرنشان ساخت: فغانی را از سالهای گذشته می‌شناسم و به سالم بودن وی در كار داوری اطمینان دارم.به نظرم اگر كمك داوران بازی در صحنه‌هایی بیشتر دخالت و فغانی را كمك می‌كردند این مشكلات پیش نمی‌آمد

مربی تیم استقلال در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر دلیل حضورش در كنار فغانی بعد از پایان نیمه اول،تصریح كرد: من برای اعتراض به داوری وارد زمین نشدم بلكه تصور كردم بازیكنان تیم در شرایطی هستند كه مطالبی را به داور عنوان كنند و این موضوع باعث دردسر شود.به همین خاطر برای خارج كردن بازیكنان از زمین و دور كردن آنها از داور به زمین رفتم.

رحیم پور در رابطه با بازی روز سه شنبه استقلال برابر ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر نیز افزود: ذوب آهن تیم بسیار خوب و منسجمی است كه بازیكنان آن به واسطه حضور چند ساله در كنار هم كاملا هماهنگ هستند.

وی تاكید كرد: ما هم قصد داریم با توجه به میزان شناختمان از تفكرات ابراهیم زاده و تمركز در این مسابقه، راهكار مناسبی را اتخاذ كرده و بتوانیم امتیاز لازم را به دست آوریم.

استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال،سه شنبه پنجم آبان ماه میهمان ذوب آهن اصفهان است .

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: football3.ir