دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران از ساعت 14:30 با حضور بیش از 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شده است.

به گزارش هورا اسپورت، نیمه اول این مسابقه با نتیجه یك بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

تك گل ذوب آهن را در نیمه اول محمدرضا خلعتبری در دقیقه 23 به ثمر رساند.

در ابتدای مسابقه ضربه سركش قاضی به تیر دروازه استقلال برخورد و بازیكنان میهمان را غافلگیر كرد، اما پس از مدتی حسین كاظمی با یك شوت از راه دور ضربه حریف را جبران كرد.

حملات استقلال با شوت‌های از راه دور ادامه داشت و این بار ضربه از راه دور رینالدو، بازیكن پرویی استقلال، دروازه‌بان ذوب آهن را به واكنش واداشت.

در دقیقه 23 محمدرضا خلعتبری روی یك حركت انفرادی وارد محوطه جریمه استقلال شد كه مدافعان استقلال موفق به مهار این مهاجم نشدند و گل اول ذوب آهن به ثمر رسید.

در دقیقه 35 مسابقه ضربه اصغر فرهادی از داخل محوطه جریمه استقلال با اختلاف اندك از كنار دروازه محمد محمدی به خارج رفت.

حسین كاظمی در دقیقه 39 دومین شوت سنگین خود را راهی دروازه عباس قاسمی كه این ضربه با واكنش دروازه‌بان ذوب آهن راهی به دروازه پیدا نكرد و راهی كرنر شد.

در اواخر نیمه اول ضربه جانواریو با دفع ناقص قاسمی به برهانی رسید كه مدافعان ذوب آهن با بیرون زدن توپ مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی استقلال شدند تا آبی‌پوشان نیمه اول را با شكست زمین مسابقه را ترك كنند.

قضاوت این مسابقه به عهده سعید مظفری‌زاده است.

همزمان با این مسابقه، تیم‌های پاس همدان و فولاد خوزستان در ورزشگاه قدس همدان به مصاف یكدیگر رفتند كه نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. گل‌های پاس را در نیمه اول روزبه شاه علی دوست در دقیقه 28 و والی مدافع حریف (گل به خودی) در دقیقه 42 به ثمر رساندند.

  
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: hurrahsport.com