با وجود اینكه چند ساعت از شروع بیلط‌فروشی مسابقه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه‌آزادی گذشته است تا این لحظه در حدود...
     
با وجود اینكه چند ساعت از شروع بیلط‌فروشی مسابقه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه‌آزادی گذشته است تا این لحظه در حدود 26هزار هوادار سكوهای ورزشگاه آزادی در تسخیرخود درآورده‌اند.

برای بلیط‌فروشی صفی وجود ندارد

با همكاری ضیا آذری مدیرعامل ورزشگاه آزادی و یگان ویژه نیروی انتظامی بلیط فروشی مسابقه دربی برخلاف اعلام قبلی كه قرار بود ساعت هفت صبح آغاز شود دو ساعت زودتر و از ساعت پنج صبح آغاز شد و در حال حاضر بعد از فشار اولیه تهیه بلیط هم اكنون تقریبا هیچ‌گونه صفی برای تهیه بلیط در باجه ها بلیط‌فروشی‌های ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

بر اساس اعلام محبی مدیر روابط عمومی ورزشگاه آزادی، هم‌اكنون آرامش خاصی در اطراف و داخل ورزشگاه حاكم است.

محبی گفت:‌بر اساس پیش‌بینی‌های ما تا زمان آغاز بازی كه ساعت 14:30 خواهد بود به دلیل اینكه این مسابقه در یك روز غیر تعطیل برگزار می‌شود به همان تعداد 75 نفر بلیطی كه در نظر گرفته شده بود هواداران به ورزشگاه خواهند آمد.

گروه 50 نفره برای همیاری هواداران

از ساعت پنج صبح امروز بلیط‌فروشی‌ها مسابقه دربی استقلال و پرسپولیس آغاز شد كه هواداران بی‌شماری به ویژه تماشاگرانی كه از شهرستان‌های مختلف از شب گذشته در برابر در ورزشگاه آزادی بودند با تهیه بلیط وارد استادیوم شدند.

تا نیمه شب گذشته سردار عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ برتر با حضور در اطراف ورزشگاه آزادی جویای حال و مشكلات هوادارانی بود كه از شهرستان‌های مختلف كشور برای تماشای بازی استقلال و پرسپولیس به تهران آمده بودند.

احمدی در ورزشگاه

احمدی معاون فرهنگی سازمان لیگ برتر از ساعات ابتدایی ورود تماشاگران در ورزشگاه همراه آنها بود و برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای هواداران قبل از آغاز مسابقه را پیگیری و اجرا می‌كرد.

تحویل چادر و پتو به هواداران
شب گذشته در حدود 1500 نفر از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از  شهرستان‌های مختلف كشور در حاشیه‌های اطراف ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند تا صبح امروز جزو اولین نفرات باشند كه به ورزگشاه می‌روند البته به مرور زمان و هر چه به ساعات نیمه شب امروز نزدیك می‌شدیم این تعداد افزایش می‌یافت.
در این بین نیروی انتظامی، شهرداری و مجموعه ورزشگاه آزادی برای رفاه حال آنها چادر و پتو اهدا می‌كرد.

گروه 50 نفره همیاران هواداران
یك گروه 50 نفر به صورت داوطلب انتخاب شده‌اند كه با كاورهای مخصوصی كه روی آنها نوشته شده است «از من بپرسید» آماده راهنمایی هواداران برای جابجایی و اسكان در ورزشگاه هستند.


تاكنون هیچكدام از تماشاگران در ورزشگاه آزادی تخلفی را صورت نداده اند و هیچ درگیری هم بین آنها گزارش نشده است.

بر اساس اعلام حراست ورزشگاه آزادی با وجود اینكه بلیط‌فروشی دیدار امروز تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت پنج صبح آغاز شده و این ساعت هم  نزدیك به 30 هزار هوادار در استادیوم حاضر شده‌اند، اما تاكنون یك هوادار هم به دلیل انجام تخلف دستگیر نشده است.

 آغاز حركت‌های نمایشی زورخانه در ورزشگاه آزادی

از دقایقی قبل گروهی ورزشكاران زورخانه‌ای  كه حركات مربوط به رشته ورزشی پهلوانی را برای هوادران حاضر در ورزشگاه  انجام می‌دهند كه بسیار مورد تاكید تماشاگران و تشویق آنها واقع شده است.

هوای مطلوب ورزشگاه آزادی

ورزشگاه آزادی كه در غرب تهران قرار دارد تا ساعاتی قبل از شروع مسابقه شرایط خیلی خوبی را دارد  و دمای فعلی هوا برای تماشاگران بسیار مناسب است انتظار می‌رود تا زمان شروع بازی شاهد هوای مطبوعی باشیم كه تماشاگران را یاد هوای بهاری می اندازد.دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران  امروز ساعت  14/30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 
 اخبار تکمیلی:

 اعتراض هواداران سرخابی : فوتبال با تبانی نمی خواهیم نمی خواهیم

هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال با سر دادن شعار "فوتبال تبانی نمی خواهیم نمی خواهیم " اعتراض خود را نسبت به تساوی شدن دیدارهای گذشته دو تیم نشان دادند.

* استقلالی ها ساعت 13 وارد ورزشگاه آزادی شدند و 15 دقیقه بعد نیز بازیكنان پرسپولیس به ورزشگاه آمدند.

* عزیز محمدی از ساعت 9 صبح در ورزشگاه حضور داشت و علیپور نیز ساعت 13 وارد ورزشگاه شد.

* درحالی كه فقط یك جایگاه بین هواداران استقلال و پرسپولیس در طبقه اول فاصله بود با حمله هواداران پرسپولیس این قسمت به تسخیر آنها در آمد و در مقابل نیز در طبقه دوم كه سه جایگاه فاصله بین هواداران دو تیم بود، استقلالی ها با حمله به آنجا دو جایگاه را از آن خود كردند.

 برتری كوتوله های استقلال مقابل پرسپوليس پيش از دربی

قبل از شروع دربی 68 كوتو‌له‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف یكدیگر رفتند كه در پایان آبی‌ها به برتری یك بر صفر رسیدند.كوتو‌له‌های استقلال در مسابقه قبل از دربی موفق شدند با نتیجه یك بر صفر كوتو‌له‌های پرسپولیس را شكست دهند.
ابراهیم رحمتی تك گل بازی را به ثمر رساند تا استقلال پیروز شود. شیرزاد عظیمی، بازیكن استقلال در نیمه دوم با دریافت كارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.
وی پس از دریافت كارت قرمز، عصبی شد و پیراهن خود را به زمین كوبید كه در همین هنگام هواداران استقلال شعار دادند " بازیكن با غیرت همینه همینه " و از وی حمایت كردند.در دیدار رفت كوتو‌له‌های پرسپولیس به پیروزی رسیده بودند.

 

گردآوری: گروه خبری سیمرغ   
www.seemorgh.com/news
منبع:bornanews.com