فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد 1.5 میلیارد تومانی آرژانتین برای برگزاری بازی تداركاتی را رد كرد.
 
فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد 1.5 میلیارد تومانی آرژانتین برای برگزاری بازی تداركاتی را رد كرد.

كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال برای آماده سازی تیم ملی برای جام ملت های 2011 آسیا رایزنی های خود را برای برگزاری بازی های تداركاتی آغاز كرده است. در همین راستا مذاكرات اولیه ای با فدراسیون آرژانتین شده بود كه به دلیل پیشنهاد مالی بالای این فدراسیون، فدراسیون فوتبال نتوانست به ادامه مذاكرات ادامه دهد.

به گفته عباس ترابیان،‌ رئیس كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، آرژانتینی‌ها برای برگزاری بازی تداركاتی با ایران مبلغ یك میلیارد و نیم تومان درخواست كرده بودند كه پرداخت این پول برای فدراسیون ایران مقدور نبود.
ترابیان در این باره به خبرنگاران گفت: بلافاصله بعد از توقف مذاكرات من با یکی از ایجنت‌های فدراسیون آرژانتین، اماراتی ها با آرژانتین وارد مذاكره شدند و با قبول پرداخت چنین مبلغی قرار است 9 خراداد این بازی تداركاتی بین آرژانتین و امارات در ابوظبی برگزار شود.

وی عنوان كرد: فدراسیون های ساحل عاج و كلمبیا هم از دیگر كشورهایی بودند كه برای بازی تداركاتی با ایران ابراز تمایل كرده بودند اما به دلیل زمان نامناسب پیشنهاد شده از سوی این فدراسیون ها مذاكرات با این دو فدراسیون نیز به نتیجه ای نرسید. 



گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:farsnews.com