بازی ضعیف سرخپوشان در نیمه اول با سایپا اسباب خشم و ناراحتی شدید علی دایی را فراهم آورد، به طوری كه او در پایان این نیمه در رختكن شاگردانش را به باد انتقاد گرفت.


 
منابع خبری سایت گل گزارش می‌دهند كه سرمربی جوان پرسپولیس به غیر از كریم باقری و محسن خلیلی تمام بازیكنان را مورد هدف قرار داد در این میان ابراهیم شكوری، نبی‌الله باقری‌ها، محمد منصوری و عادل كلاه‌كج بیشتر از بقیه مورد شماتت قرار گرفتند.
 
در میان تنها كریم باقری و محسن خلیلی بودند كه از انتقادها در امان بودند. خلیلی اگر چه دو موقعیت مسلم گلزنی و یك پنالتی را در دقیقه 40 بازی از دست داد، اما علی دایی نه تنها از او انتقاد نكرد بلكه سعی داشت كه مهاجم مورد علاقه‌اش روحیه‌ هم بدهد.
گفتنی است كه علیرضا حقیقی به خاطر عملكرد خوبش به همراه باقری و خلیلی از تیغ تیز انتقادات دایی در ا مان ماند

كاشانی به رختكن نرفت

برخلاف بازی‌های قبلی حبیب كاشانی بعد از دیدار با سایپا در رختكن تیمش حاضر نشد تا سرخپوشان پی به ناراحتی شدید او از باخت مقابل سایپا ببرند. به گزارش گل حبیب كاشانی كه طبق عادت همیشگی پس از مسابقات در رختكن تیمش حاضر می‌شد و با بازیكنان گفت‌وگو می‌كرد، این‌بار چنین نكرد و پس از شكست مقابل سایپا در رختكن حاضر نشد. این موضوع بیانگر دلخوری شدید حبیب كاشانی از شكست سرخپوشان مقابل شاگردان محمد مایلی‌كهن دارد.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:goal.com