در حالی كه بازیكنان تراكتورسازی بازی با ابومسلم را در دقیقه 64 مسابقه در اعتراض به تصمیم داور بازی را نیمه‌كاره رها كردند و به رختكن رفتند حدود...
 
در حالی كه پیش از مسابقه تراكتورسازی مقابل ابومسلم، نیز حساسیت‌هایی روی سعید بخشی‌زاده داور این بازی وجود داشت، یكی، دو سوت از سوی او باعث شد كه فراز كمالوند سرمربی تراكتور با هماهنگی ناصر شفق تیم را از زمین بیرون بكشد.
این اتفاق بعد از آن رخ داد كه مهدی ثابتی دروازه‌بان تراكتور بعد از عبور جونیور بازیكن ابومسلم او را نقش بر زمین كرد كه به عقیده كمالوند و خود ثابتی این صحنه پنالتی نبود. بعد از این سوت و اعتراض بازیكنان تراكتورسازی، آنها به سمت سرمربی خود رفته كه داشت با ناصر شفق مدیرعامل باشگاه در این مورد هماهنگ می‌كرد كه در نهایت دستور به ترك زمین از سوی بازیكنان صادر شد.
این اتفاق در دقیقه 61 بازی رخ داد و احتمالا ابومسلم را به یك برد بی‌دردسر خواهد رساند و البته تراكتور را با محرومیت مواجه خواهد كرد. داور این بازی به این دلیل مورد حساسیت قرار داشت كه در بازی تراكتور ـ سپاهان یك پنالتی برای تراكتور اعلام نكرده بود.

بازگشت عجیب تراكتوری ها به زمین!
در حالی كه بازیكنان تراكتورسازی بازی با ابومسلم را در دقیقه 64 مسابقه در اعتراض به تصمیم داور بازی را نیمه‌كاره رها كردند و به رختكن رفتند حدود 20 دقیقه بعد در حركتی عجیب و در حالی كه تیم ابومسلم و داوران به رختكن رفته بودند به میدان مسابقه بازگشتند. اما این حركت آنها با استقبال حریف مواجه نشد!
فراز كمالوند سرمربی تیم تراكتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: من از مدیرعامل باشگاه دستور گرفتم و به امر او تیم را از میدان بیرون كشیدم. این در حالی است كه ناصر شفق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من چنین دستوری نداده‌ام اما به دلیل اینكه به قضاوت سعید بخشی‌زاده اعتراض داشتیم زمین مسابقه را ترك كردیم و سپس در رختكن تصمیم گرفتیم به میدان بازگردیم و جوانمردانه بازی كنیم.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:goal.com