استعفای مهدی تاج از ریاست كمیته تیم‌های ملی پذیرفته شد.

 

علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال از پذیرش استعفای مهدی تاج خبر داد. مهدی تاج دوشنبه از سمتش به عنوان رییس كمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال استعفا كرد.

به گزارش ایسنا ، مهدی تاج دوشنبه شب در برنامه نود اعلام كرد كه از سمتش به عنوان رییس كمیته‌ تیم‌های ملی استعفا داده است و در این باره اظهار كرد: به دلیل مشغله كاری كه در فدراسیون دارم از سمتم به عنوان رییس این كمیته استعفا دادم و پیش از این نیز با كفاشیان در این باره صحبت كردم.

تاج در این راستا مذاكره‌اش با فاتح تریم و برخی مربیان دیگر را برای پذیرفتن سرمربی تیم ملی تایید كرد و گفت: به نمایندگی از فدراسیون فوتبال و به عنوان نایب رییس اول این فدراسیون با فاتح تریم مذاكره كردم و ایشان نیز در صورت موافقت ما با درخواست‌های مالی‌اش حاضر است هدایت تیم ملی ایران را بپذیرد. همچنین با مربیان دیگری از جمله اریكسون سوئدی مذاكره كردیم و او نیز حاضر است با مبلغ یك میلیارد و ششصد میلیون تومان هدایت تیم ملی را بپذیرد. فكر نمی‌كنم مبالغ این چنینی و هزینه كردن دو – سه میلیارد برای آوردن یك مربی خارجی بزرگ بر راس كادر فنی تیم ملی كشور بزرگ ایران مبلغ زیادی باشد. همچنین با صحبت‌هایی كه انجام دادیم افشین قطبی سرمربی فعلی تیم ملی هم می‌پذیرد كه كنار مربی خارجی بزرگ در تیم ملی كار كند.

به نظر می‌رسد اختلاف نظر تاج با علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال دلیل اصلی این استعفا بوده است.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ

www.seemorgh.com/news 

منبع:isna.ir