بازی با الشباب عربستان در ورزشگاه فولادشهر برای باشگاه سپاهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. صعود از گروه مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا یا حذف از...
 
 بازی با الشباب عربستان در ورزشگاه فولادشهر برای باشگاه سپاهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. صعود از گروه مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا یا حذف از این مسابقات در گروی کسب سه امتیاز این بازی است و از گوشه و کنار شنیده می شود حتی تمدید قرارداد با امیر قلعه نویی هم وابستگی قابل توجهی به نتیجه بازی فردا دارد.
 این در حالی است که سپاهان در بازی های اخیر خود نتایج راضی کننده‌ای بدست نیاورده و شکست مقابل استیل آذین در لیگ برتر این مجموعه را به لحاظ شرایط روحی در وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار داده است. باشگاه سپاهان دیروز در اطلاعیه‌ای از هوادارانش خواست ورزشگاه فولادشهر را به جهنم الشباب تبدیل کنند و امیر قلعه نویی هم برای بازگرداندن روحیه از دست رفته تیمش نوع تمرینات را تغییر داده است.
 او با اشاره به اثر مخرب قضاوت خداداد افشاریان در بازی با استیل آذین می گوید:« بعد از باخت به استیل آذین با توجه به آن شرایطی که داور بازی پیش آورد، بازیکنانم از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار داشتند. بنابراین مجبور شدم روز جمعه تمرینات را تعطیل کنم و یک اردوی تفریحی ترتیب بدهم. حتی در این اردو هم بازیکنانم درباره قضاوت‌های بد افشاریان در بازی‌های سپاهان صحبت می‌کردند. با این حال باید حتما الشباب را ببریم. شاید این تیم در فولادشهر بسته بازی کند اما مسلما مثل پاختاکور دنبال ضد فوتبال نیست. مطمئن باشید بدشانسی‌ای که در مقابل این تیم در بازی رفت آوردیم دیگر تکرار نمی شود.»
 جالب اینکه قلعه نویی برای بازسازی شرایط روحی تیمش دیروز «آقا رشید» کمدین شناخته شده تئاتر اصفهان را به تمرین سپاهان برد تا بازیکنانش قضاوت بد افشاریان را فراموش کنند!
 سرمربی سپاهان با تکذیب احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی با طعنه خطاب به فدراسیون فوتبال می گوید:« آقای تاج هیچ صحبتی با من نکرده و قولی هم نداده است. همیشه تا حرف از جابجایی می شود اولین اسمی که مطرح است، اسم امیرقلعه نویی است و بعد دیگر خبری نمی شود. مثل اینکه زاپاس خوبی برای تیم ملی شده‌ام. هرکس مربی تیم ملی است باید به او احترام گذاشت. خودم این شرایط را تجربه کردم و معتقدم به من هم این کم لطفی‌ها شده. این رویه درست نیست و باید به خاطر ایران هم که شده از قطبی حمایت کرد. باید سعی کنیم این سنت غلط را از فوتبال ایران دور کنیم و به مربیان فرصت بدهیم. همه باید از قطبی حمایت کنند. من هم بهتر است خودم را جای قطبی نگذارم و حرف نزنم چون ممکن است سوء تفاهم پیش آید.»
 قلعه نویی با تکذیب احتمال پیوستنش به استیل‌آذین در فصل آینده برای چندمین بار از پیشنهاد تیم‌های عربی صحبت می کند:« 2، 3 پیشنهاد از کشورهای عربی دارم. باید ببینم چه اتفاقی در لیگ آسیا رخ‌می‌دهد. دنبال موفقیت در آسیا هستیم. فعلا نمی‌خواهم اسمی از تیم یا کشور عربی ببرم تا ببینیم آینده چه اتفاقی می افتد.»
سرمربی سپاهان در حوزه پیش بینی چندان خبره نیست. او گفته بود رئال مادرید با دوگل بارسلونا را می‌برد اما نتیجه برعکس شد.« ببینید رئال در امر موقعیت سازی موفق بود اما از فرصت‌ها استفاده نکرد. رئال بد بازی نکرد و این قدرت تاکتیکی بارسلونا بود که رئال را ضعیف نشان می داد. البته من طرفدار هیچ کدام نبودم و فقط پیش بینی کردم. در حدی هم نیستم که از مربی رئال ایراد بگیرم. شما نگاه کنید بارسلونا رئال را برد اما در آخر بازی با هم دست دادند و همه چیز تمام شد. بازیکنان دو تیمی که دشمنی با هم دارند همدیگر را بغل کردند اما اگر ایران بود می گفتند فلان شده و فوتبال ناپاک شده و..... این دکان هایی که برخی‌ها برای خودشان باز کرده‌اند را باید جمع کرد.»
 
 
 
گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com