تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از ظهر دیروز از ساعت 14:30 در زمین شرکت واحد برگزار شد. درابتدای این تمرین...
 
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از ظهر دیروز از ساعت 14:30 در زمین شرکت واحد برگزار شد.
درابتدای این تمرین احمدرضا عابدزاده به همراه نماینده کمیته انضباطی در محل تمرین حضور پیدا کردند و با علی دایی و محمود خوردبین به مدت نیم ساعت در جلسه‌ای شرکت کردند.
در این جلسه علی دایی برای عابدزاده شرط گذاشت در روزهای آینده برنامه‌ای از تمرینات خود که در ذهن دارد و روی آن تحقیقاتی را انجام داده است ارائه دهد و پس از اینکه دایی و کادر فنی برنامه‌های او را مورد ارزیابی قرار دادند، در خصوص عابدزاده تصمیم‌گیری شود که در چه پست و قسمتی می‌تواند به کادر فنی پرسپولیس کمک کند.
عابدزاده وقتی که قصد داشت محل تمرین پرسپولیسی‌ها را ترک کند در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد و با آنها به خوش و بش پرداخت. بازیکنان هر کدام جداگانه ابراز امیدواری کردند که هر چه سریع‌تر عابدزاده را در تمرینات ببینند.
کریم باقری نیز به مدت 10 دقیقه با عابدزاده به گفتگو پرداخت.
* احمدرضاعابدزاده در طول مدتی که در تمرین دیروز بود به هیچ عنوان مورد استقبال لیدرها و هواداران پرسپولیس قرار نگرفت.
* بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن در تمرین دیروز زیر نظر دایی به سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند.
* از نکته جالب توجه تمرین دیروز می‌توان به معطلی 40 دقیقه‌ای پرسپولیسی‌ها در کنار زمین چمن شرکت واحد اشاره کرد. پرسپولیسی‌ها با لباس ورزشی در کنار زمین به علت اینکه دو تیم مهرکام پارس و داماش در حال برگزاری یک دیدار دوستانه بودند به مدت 40 دقیقه تنها نظاره‌گر بودند و سپس با پا درمیانی دایی و خوردبین زمین چمن را تحویل گرفتند و سپس به تمرین پرداختند.
* حدود 20 هوادار و لیدر پرسپولیس در تمرین دیروز حضور داشتند. آنها به شدت علی دایی و بازیکنان پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند و بر علیه تیم فوتبال استقلال به نشانه حمایت از هوارمحمد شعارهایی سر دادند. آنها با فریادهای بلند از دایی خواستند با شکست تراکتورسازی و صبای قم برای آنها یک جام در سال جاری کسب کنند.
* شایعه حضور حبیب کاشانی در فدراسیون فوتبال و انتخاب احتمالی رسایی(قائم مقام باشگاه) به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه سوژه صحبت های بازیکنان و هواداران بود.
* در تمرین دیروز شیث رضایی و بائو غایب بودند.
* شوخی و خنده عابدزاده با بازیکنان در ابتدای تمرین باعث شده بود تاعکاسان زیادی در محل تمرین حاضر شوند و به گرفتن عکس بپردازند.
* در تمرین فردی ناشناس حضور داشت که برخی معتقد بودند وی آنالیزور تراکتورسازی تبریز است.
 
 
 
گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fardanews.com