امیر قلعه نویی از نحوه برخورد فدراسیون فوتبال با افشین قطبی گلایه کرد.
 
 
سرمربی سپاهان که سه شنبه تیمش بازی حساسی را با الشباب عربستان دارد که سرنوشت صعود این تیم را به دور بعدی بازی های لیگ قهرمانان آسیا مشخص می کند گفت:« بازی سختی داریم اما این بار باید سپاهان برنده باشد. شما اگر بازی تیم ما برابر همین تیم در مسابقه رفت و البته بازی رفت مان با پاختاکور را ببینید متوجه می شوید که سپاهان فقط با بدشانسی پیروز این مسابقات نشده و برتری مطلق داشته است. این بار اما چاره ای غیر از شکست الشباب نداریم چون سپاهان باید از این مرحله صعود کند .»
قلعه نویی همچنین درباره شرایط تیم ملی گفت:« واقعا دیگر این مسئله خنده دار شده است. اصلا این رفتار شایسته قطبی نیست. نه قطبی که با هر کس دیگری هم که در این پست باشد نباید اینگونه رفتار کنند. نباید قداست قطبی و سرمربی تیم ملی شکسته شود. »
قلعه نویی درباره نوشته سایت گل و اینکه یکی از مدیران ارشد فدراسیون به او پیشنهاد حضور در تیم ملی را داده است هم گفت:« این خبر صحت ندارد و من درباره تیم ملی با هیچ کسی حرفی نزده ام. خودم هم از این شایعات خسته شده ام.»
او در پایان در پاسخ به ادعای منصور ابراهیم زاده درباره قهرمانی ذوب آهن در هفته پایانی لیگ گفت:« من همیشه برای اراهیم زاده احترام خاصی قائل. می دانم که او تا آخرین لحظه با ما می جنگد و عقب نمی کشد اما باید بگویم منصورخان اگر می توانی بیا و قهرمانی را از ما بگیر!»
 
 
گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com