عباس ترابیان اظهار كرد: فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال كانادا قراردادی را برای...
 

عباس ترابیان  اظهار كرد: فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال كانادا قراردادی را برای دو دیدار تداركاتی امضا كردند. بنا بر تفاهمی كه بین ما و فدراسیون كانادا به وجود آمده دو دیدار در روزهای چهارم و هفتم سپتامبر (سیزدهم و شانزدهم شهریور) قرار است در كانادا انجام شود كه همه هزینه‌های این دیدار برعهده فدراسیون كاناداست. البته برای برگزاری این دیدار فدراسیون فوتبال كانادا 100 هزار دلار هم به فدراسیون ایران پرداخت خواهد كرد.
قرار است كه در این دو دیدار كه احتمالا در تورنتو خواهد بود، یك بازی با تیم ملی كانادا و یك بازی نیز با ستارگان آمریكا برگزار شود.
وی با اشاره به مشكلات برگزاری این دیدار ادامه داد: ما امیدواریم كه این دیدار انجام شود، اما فدراسیون فوتبال كانادا كمی كوتاهی كرده و موضوع گرفتن ویزا را برعهده ما قرار داده است كه این كار سختی است. در صورتی كه نتوانیم ویزا تهیه كنیم به طور حتم قرارداد ما با مشكل مواجه می‌شود. البته این معمول است كه كشورهای دعوت كننده موضوع ویزا را خودشان پیگیری می‌كنند تا به سرانجام برسند.
ترابیان ادامه داد: اگر این بازی لغو شود و در صورتی كه ما با كره جنوبی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم‌گروه نباشیم روز شانزدهم شهریورماه یك دیدار تداركاتی با كره جنوبی برگزار می‌كنیم.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shafaf.ir