عکس‌العمل شهریار به شعار جالب تبریزی‌ها که می‌گفتند پرسپولیس تهران، محبوب افغانستان!...
 

علی دایی که به نظر می‌رسد از روزهای اوج نتیجه‌گیری‌اش در پرسپولیس دور شده، جو ورزشگاه یادگار امام را مهمترین نتیجه توقف تیمش قلمداد کرد: «جو اینجا واقعا وحشتناک است و گمان نمی‌کنم تیمی بتواند در این ورزشگاه مقاومت کند. ما هم در نیمه اول مغلوب این شرایط شدیم و بازیکنان‌مان حتی 20 درصد بازی خودشان را هم نتوانستند ارایه بدهند. با این وجود در نیمه دوم برتری فوتبالی‌مان را به حریف دیکته کردیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم. نکته جالب اینجاست که تبریزی‌ها حتی وقتی تیم‌شان در حال دفاع کردن است هم تراکتور‌سازی را تشویق می‌کنند.»
سوال مهم راجع به کریم باقری بود که به طرز عجیبی فقط یک نیمه بازی کرد: «فکر می‌کنم این مساله به خودم مربوط باشد که چطور از بازیکنانم استفاده می‌کنم. من مسوولیت تصمیم‌گیری‌های کادر‌فنی را به عهده می‌گیرم. کریم قبل از بازی مصدوم شد، اما جلسه آخر تمرین با ما کار کرد که با توجه به بازی سنگین جام‌حذفی تصمیم گرفتیم فقط در یک نیمه از او استفاده کنیم.»

تراکتور‌سازان در حاشیه این مسابقه اعتراضاتی به داوری داشتند که واکنش دایی هم می‌تواند در این مورد شنیدنی باشد: «اگر قرار است کسی به داوری اعتراضی داشته باشد، آن ما هستیم. سر گل تراکتورسازی، کمک داور پرچم زد و باعث شد مدافعان ما تعلل کنند، اما بلافاصله پرچمش را پایین آورد.» و البته عکس‌العمل شهریار به شعار جالب تبریزی‌ها که می‌گفتند «پرسپولیس تهران، محبوب افغانستان!»: «مگر افغانستان کجاست؟ امروز آنجا جنگ است، وگرنه فردا که صلح شود می‌بینیم مردم آنجا هم مثل ما انسان هستند و زندگی می‌کنند. محبوبیت در خارج از مرزها هم افتخار بزرگی است و خوشحال خواهیم شد اگر محبوب افغانستان باشیم.»


 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com