کم کم داریم به قسمت‏های جالب فوتبالمان می‏رسیم. تازه می‏توانیم ادعا کنیم فوتبالمان حرفه‏ای شده و هر روز یک ابتکار جدید رو می‏کنیم.
 
پس از آنکه کاشانی به بازیکنان پرسپولیس گفت: « فکر می‏کنید نمی‏دانم در امارات چه غلطی می‏کردید! » لوکا بوناچیچ سرمربی تندمزاج مس کرمان هم بازیکنان تیمش را متهم به استفاده از نوشیدنی‏های غیرمجاز در دوبی کرد. ضمن اینکه باید از مسئولان سایر نمایندگان ایران هم تشکر کرد که لااقل دهانشان قرص است! پیش از این هم ماجرای تبانی و پرداخت رشوه در لیگ دسته سوم به‏طور علنی بیان شد و دو طرف جلوی دوربین‏های تلویزیونی با افتخار شاهکار خود را تعریف کردند.
روزی هم نیست که مربیان و مدیرعاملان باشگاه‏ها دست به افشاگری نزنند و فوتبال ایران را کثیف ندانند. البته همه این صحبت‏ها نمی‏تواند دلیل محکمه‏پسندی برای مسئولان باشد چرا که به گفته قاضی شریفی تبانی یا هر خلاف دیگری تنها در صورتی احراز خواهد شد که هر دو طرف، خلاف خود را تایید کنند تا شاید رئیس کمیته انضباطی با جریمه نقدی این موضوع را فیصله دهد.
خوشبختانه بازار ماچ و بوسه در فوتبال ایران هم داغ شده و روزانه تیراژ وسیعی از آن بین مربیان و مسئولان توزیع می‏شود. آقایان هر چه دلشان می‏خواهد نثار هم می‏کنند اما در آخر عده‏ای میانداری کرده و با چند بوسه همه چیز را به باد فراموشی می‏سپرند.
با این تفاسیر اکنون می‏توانیم ادعا کنیم داستان فوتبال پاک ما از میان مرزهای ایران هم گذشته و با همت مسئولان عالی رتبه کشوری که قبل از انتخابات جنجالی ریاست جمهوری سال گذشته وعده پاک کردن فوتبال را می‏دادند، الگوی جهانیان خواهیم شد! حداقل در این زمینه می‏توانیم چنین ادعایی داشته باشیم... .
 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com