سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم برابر صبای قم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را به یک فینال زودرس تشبیه کرد که تیمش...
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم برابر صبای قم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را به یک فینال زودرس تشبیه کرد که تیمش با پیروزی در آن می تواند به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شود.
 علی دایی در حاشیه تمرین عصر چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: بازی با صبا برای هر دو تیم یک فینال زودرس است. این بازی برای ما که می خواهیم قهرمان جام حذفی شده و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امیدوارم در مصاف با صبای قم فوتبال همیشگی خود را ارائه کنیم و به برتری دست یابیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه مدعی شد تیمش از صبای قم برتر است و توانایی غلبه بر این تیم را دارد.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که "آیا شیث رضایی مقابل صبا به میدان می رود؟"، گفت: اینکه در بازی روز جمعه چه بازیکنانی به میدان می روند قبل از آغاز مسابقه مشخص خواهد شد و الان نمی توانم در این خصوص اظهارنظری داشته باشم.
دایی همچنین در خصوص حضور خود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: قرار نبود به کمیته انضباطی بروم اما گمان کردم می خواهند در این نشست رای نهایی را برای پرداخت مطالبات من از فدراسیون فوتبال صادر کنند به همین خاطر به کمیته انضباطی رفتم که متوجه شدم آقای شریفی در کمیته حضور ندارد و رایی هم صادر نشد.
وی در واکنش به اظهارات اخیر آیت الهی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز گفت: آیت الهی را نمی شناسم. به نظر من آدم نباید خود را به این و آن ببندد و از این راه دنبال پیشرفت باشد. البته راجع به ایشان (آیت الهی) بهتر است از آقای دادکان سئوال بپرسید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی خود از تیم ملی و حواشی که برای پرداخت نشدن حق و حقوقش از سوی فدراسیون فوتبال به وجود آمده است، گفت: در فوتبال دنیا مربی به سه شکل از یک تیم جدا می شود که شامل استعفا، توافق یا اخراج می شود. خودتان برسی کنید من چگونه از تیم ملی جدا شدم. استعفا دادم، توافق کردم یا اخراج شدم.
 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com