جهانگیر کوثری مجری و تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه 2به تازگی در اظهارات جالبی به اظهار نظر درباره برنامه نود پزداخته است .
 
 
کوثری دراین باره گفته :ما برای موقعیت ورزش خودمان در ایران و جهان تعریفی داریم. برخی برنامه‌ها فقط دوست دارند خط قرمزها را رد كنند. یعنی یك چیزی بگویند كه مردم كیف كنند. مثلا آقای دادكان در برنامه 90 اسم چهره‌های سیاسی را می‌آورد. این كار خیلی احساس‌برانگیز است. همه می‌گویند این آدم خیلی شجاع است.
 
کوثری همچنین در ادامه افزود:اما من یك موضوعی را در درازمدت دنبال می‌كنم. فكر می‌كنم با یك انتقاد صریح كوتاه‌مدت و برنامه چالشی هرگز نمی‌توانم آن هدف درازمدتم را پیاده كنم.

بنا به این گزارش از کوثری این سوال مطرح می شود که بارها پیش آمده كه فلان مجری ورزشی مدعی شده من قصد داشتم در برنامه‌ام به این موضوع بپردازم، اما فلان برنامه سوژه من را سوزانده است.
حتی بعضا مجری‌ها موضوع برنامه هفته آینده‌شان را اعلام نمی‌كنند تا سوژه برنامه لو‌‌نرود. به نظر شما این مرزبندی محتوایی برای برنامه‌های مختلف ورزشی به چه صورت باید انجام شود؟
 
جهانگیر کوثری در پاسخ می گوید :شبكه‌های مختلف تلویزیونی هر كدام سعی می‌كنند برنامه بهتری ارائه كنند. طبیعی است من باید از ابزاری استفاده كنم كه مخاطبم را بیشتر كنم. شما وقتی به صورت انتقادی به فوتبال بپردازی، می‌توانی مخاطبان بیشتری را جذب كنی. من این حق را برای خودم قائلم كه در روز جمعه زودتر از هر برنامه دیگری به مسابقه آن روز بپردازم. برنامه‌ای كه در روز دیگر پخش می‌شود برای دومین بار به آن قضیه می‌پردازد. هر كسی حق دارد از هر سوژه‌ای كه در جامعه هست استفاده كند. ما حق نداریم سوژه‌ها را بخریم و در گنجینه شخصی خودمان قرار بدهیم؛ اما نگاه برنامه‌ها به این اتفاقات با هم متفاوت است. جام جهانی فوتبال در خرداد ماه شروع می‌شود. من نمی‌توانم از الان بگویم كس دیگری به این موضوع نپردازد. ما باید این حق را برای هركسی قائل باشیم كه با دیدگاه خودش به یك موضوع بپردازد. در تاریخ سینما فیلم‌های زیادی راجع به هملت ساخته شده است. هركدام از اینها یك دیدگاه داشته‌اند. كسی نمی‌تواند بگوید این فیلم سرمایه شخصی من بوده است.

 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shafaf.ir