بازی پرسپولیس و استیل آذین در هفته سی ودوم لیگ برتر حساسیت‌های خاصی را برای فوتبال دوستان ایرانی به همراه دارد، یکی از نکاتی که ذهن هواداران فوتبال ایران به ویژه...
 
 
"من کاری به گفته دیگر بازیکنان ندارم اما من به یاد ندارم بازیکنی برای همبازی سابقش گل برده باشد. متاسفانه این بحث‌ها فقط حاشیه‌ها را زیاد می‌کند، درحالی که من همیشه برای آقای دایی آرزوی موفقیت دارم."
بازی پرسپولیس و استیل آذین در هفته سی ودوم لیگ برتر حساسیت‌های خاصی را برای فوتبال دوستان ایرانی به همراه دارد، یکی از نکاتی که ذهن هواداران فوتبال ایران به ویژع هواداران پرسپولیس را به سمت این بازی معطوف ساخته رویارویی علی کریمی و علی دایی در این بازی مقابل یک دیگر است، اتفاقی که می‌تواند تبعات بسیار زیادی را برای این دو به همراه داشته باشد.
علی کریمی در آستانه بازی حساس تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با وب سایت شخصی‌اش به گفت و گو پرداخت که از سخنان وی در این مصاحبه کاملا پیداست کاپیتان دوم استیل آذین حساب ویژه‌ای برای رویارویی با تیم پرسپولیس و به ویژه علی دایی باز کرده است.
اول از هر چیز می‌خواهیم بدانیم وضعیت جسمانی علی کریمی چطور است؟
- خوشبختانه شرایط خوبی دارم و با توجه به تمرین‌هایی که پشت سر گذاشتم آماده بازی هستم.
نسبت به بازی رفت، این بازی چه تفاوتی خواهد داشت؟
- هر دو تیم تغییراتی را در کادر فنی‌شان داشتند و در شرایط فعلی برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند، ضمن اینکه پرسپولیس با رسیدن به فینال جام حذفی روحیه مضاعفی گرفته است.
به هرحال تیم بازنده شانس خود را برای کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر از دست می‌دهد!
- طبیعتا شانس تیم بازنده خیلی کم می شود اما به‌طور صدرصد نه، چون دو بازی دیگر هم فرصت هست و شاید نتایج تیم‌های دیگر به سودتیم دیگری تغییر کند.
طی روزهای اخیر مسائل حاشیه‌ای زیادی پیرامون دو باشگاه وجود داشت، به نظر شما چه دلیلی دارد؟
- من هیچ صحبتی در این رابطه نمی‌کنم چون معتقدم مسوولان دو باشگاه باید اظهار نظر کنند.
چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟
- بازی قابل پیش‌بینی نیست به همین دلیل به آن فکر نمی‌کنم. در واقع من بی‌صبرانه منتظر روز بازی و دیدن هواداران واقعی پرسپولیس از نزدیک هستم. امیدوارم استادیوم آزادی پر شود و همه از دین یک بازی زیبا که به نوعی دربی دیگری هم هست لذت ببرند.
در بازی رفت سورپرایزی داشتید، این‌بار چه سورپرایزی دارید؟
- اتفاقا سورپرایزی ندارم چون نمی‌توان دو بار سورپرایز کرد. فقط همان طور که گفتم دوست دارم هواداران خوب و واقعی پرسپولیس که همیشه پشتیبان تیمشان بوده‌اند را از نزدیک ببینم و هر تیمی هم که حقش بود، پیروز شود.
حتی پرسپولیس؟
- بله، من قبل از بازی رفت هم گفتم که اگر پرسپولیس حقش برد باشد و ببرد خوشحال می‌شوم.
استیل‌آذین چقدر به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است؟
- این درست که مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم اما باید روی سه بازی آخر تمرکز کنیم تا در نهایت با کسب سهمیه آسیایی گوشه‌ای از زحمات آقای هدایتی جبران شود. در واقع این کوچک‌ترین کاری است که بازیکنان می‌توانند انجام دهند.
یکی از روزنامه‌ها به نقل از شما و درخصوص رفتن و گل بردن به سمت نیمکت پرسپولیس و علی دایی، مصاحبه‌ای با این عنوان که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ای را به چاپ رسانده بود و همین‌طور از دیگر بازیکنان استیل‌آذین که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته‌اند.
- من مصاحبه‌ای در این رابطه با هیچ روزنامه‌ای نداشتم و واقعا متاسفم که مصاحبه‌های خیالی و دروغ را منتشر می‌کنند که بعضا مشکلاتی را هم به وجود می‌آورد. واقعا اگر در این گفت‌وگوی خیالی توهینی به شخصی شود چه کسی پاسخگو خواهد بود. من کاری به گفته دیگر بازیکنان ندارم اما من به یاد ندارم بازیکنی برای همبازی سابقش گل برده باشد. متاسفانه این بحث‌ها فقط حاشیه‌ها را زیاد می‌کند، درحالی که من همیشه برای آقای دایی آرزوی موفقیت دارم.
برای فصل آینده تصمیم گرفتید، اینکه قراردادتان را تمدید کنید یا ...
- من همه این مسائل را به پایان فصل موکول کردم و شاید اصلا استیل‌آذین مرا نخواست، به هرحال بهتر است به جای فکر کردن به این موضوع، تمرکزم را برای 3 بازی حفظ کنم تا برای تیمم مثمر ثمر باشم.
و صحبت پایانی.
- امیدوارم دو تیم با توجه به پتانسیل و قابلیت‌هایی که دارند، فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند و همانطور که گفتم هر تیمی مستحق پیروزی بود، 3 امتیاز را بگیرد. ضمن اینکه برای من دیدن دوباره هواداران پرسپولیس از نزدیک بسیار جالب خواهد بود.
 
 
 
گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com