در فاصله دو هفته تا پایان بازی های لیگ برتر سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر شد.
 

شاگردان امیر قلعه نویی لحظاتی پیش با تساوی مقابل ابومسلم و کسب یک امتیاز از این بازی توانستند قهرمانی در نهمین دوره بازی های لیگ برتررا از آن خود کنند.
در این بازی که در ورزشگاه ثامن انجام شد سپاهانی ها به نتیجه تساوی 2-2 رسیدند تا دو بازی باقیمانده طلایی پوشان در لیگ برتر حالتی کاملا تشریفاتی برای آنها بگیرد وعلاوه بر آن شاگردان قلعه نویی سند سقوط مشهدی ها را به لیگ دسته اول امضا کنند.
قهرمانی سپاهانی ها در حالی است که آنها هفته گذشته و پس از باخت به العین از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان حذف شدند.
اما در دیگر بازی ها ذوب آهن با دو گل مقابل مقاومت سپاسی به پیروزی رسید،استقلال با نتیجه یک بر صفر از سد شاهین بوشهر گذشت و مصاف دو تیم پرسپولیس و استیل آذین هم که حساسیت های زیادی داشت با نتیجه تساوی بدون گل به پاپان رسید.
اما در دیگر بازی های مهم این هفته استقلال اهواز به مصاف سایپای کرج رفت که با کسب نتیجه تساوی 4-4 به لیگ دسته اول سقوط کرد.اهوازی ها 28 امتیازی هستند و در صورت دو برد در دو بازی آینده خود هم نمی توانند در لیگ برتر باقی بمانند.
با انجام بازی ها هفته سی و دوم سپاهان با 63 امتیاز در صدر ایستاد و ذوب آهن با 57 امتیاز،استقلال با 55 امتیاز و پرسپولیس با 52 امتیاز رتبه های دوم تا چهارم جدول رده بندی را به خودشان اختصاص دادند.
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir