فراز كمالوند پس از شكست 3 بر 2 برابر مس كرمان گفت...
 
 فراز كمالوند پس از شكست 3 بر 2 برابر مس كرمان گفت: به سه دلیل شكست خوردیم اول اینكه در فاصله 20 روز سه بازی انجام دادیم، دوم نداشتن انگیزه بازیكنان و سوم شیطنت رسانه‌ها.
وی گفت: مدام از قول یك مقام مسئول در نشریات عنوان می‌شد اگر تراكتورسازی در سه بازی آخر برنده نشود فراز كمالوند بركنار می‌شود. نمی‌دانم این مقام مسئول از كجا آمده است. ناصر شفق كه در اسپانیا بود و من با او تماس گرفتم و مدیرعامل گفت چنین حرفی نزده است. سرپرست تیم نیز می‌گوید این حرف را نزده؛‌ پس چه كسی چنین حرفی را زده است.
سرمربی تراكتورسازی با اشاره به نامزدهای جانشینی خود در رسانه‌ها گفت: 70 نفر را جانشین من كرده‌اند. حتی گواردیولا نیز كاندیدای جانشینی من شده است. از شما می‌خواهم از قول یك مقام مسئول بنویسد من هم نامزد سرمربیگری رئال مادرید هستم.
وی گفت: یكسری افراد دوست ندارند من در تراكتورسازی بمانم اما همین‌جا می‌گویم اگر در تراكتورسازی بمانم سایر تیم‌ها باید برای نایب قهرمانی بجنگند و تراكتورسازی قهرمان فصل آینده است. هرچند توقع زیاد ایجاد كرده‌اند انگار كه من باید این تیم را قهرمان جهان كنم در حالی كه مقام ششمی برای تراكتورسازی در اولین فصل حضور در لیگ برتر رتبه خوبی است.
كمالوند در مورد شكست برابر مس كرمان گفت: این بازی یك مسابقه زیبا و جاندار بود. تیم‌های پایین‌ جدول برای پیروزی خود را به آب و آتش می‌زنند. بازیكنان من نیز برای اینكه انگ ناتوانی به این تیم نچسبد تمام تلاش خود را كردند اما در نهایت مس برنده این دیدار بود. مس باید در لیگ برتر بماند زیرا پتانسیل زیادی دارد. اگر این تیم در سایر مسابقات نیز این گونه بازی می‌كرد اكنون می‌توانست قهرمان لیگ باشد.
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com