در جلسه کمیته تیم‌های ملی سفر افشین قطبی به آفریقای جنوبی به منظور...

در جلسه کمیته تیم‌های ملی سفر افشین قطبی به آفریقای جنوبی به منظور دیدن و آنالیز دیدارهای تیم ملی کره شمالی در جام جهانی و حضور تیم ملی در اتریش تصویب شد.
جلسه کمیته تیم های ملی با حضور کفاشیان، تاج، معینی، ترابیان، علیزاده، هاشمیان، شجاعی، نبی، خراطی، رضاعلی، شریفی،حسینی و شهریاری برگزار شد. در جریان بحث ها و گفت و گوهای مختلف، عباس ترابیان رئیس کمیته روابط بین الملل درباره سفر دو روزه اش به اتریش جهت هماهنگی و انتخاب کمپ مناسب برای تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد و در نهایت اعضا با برگزاری کمپ در اتریش در صورت تدارک بازی های دوستانه در محل کمپ موافق کردند. بر این اساس برگزاری اردوی تیم ملی از 20 تیر تا 2 مرداد در اتریش به تصویب اعضا رسید. همچنین دیدار دوستانه و تدارکاتی تیم ملی در تاریخ 16 شهریور با تیم ملی کره جنوبی در سئول هم مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
درخواست افشین قطبی جهت حضور در رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به منظور دیدن و آنالیز دیدارهای تیم ملی کره شمالی در جام جهانی هم به تصویب اعضا رسید. حضور تیم ملی زیر 16 سال ایران در تورنمنت بین المللی اردن از تاریخ 13 تا 20 مرداد که با حضور تیم های ایران ،اردن و تونس برگزار خواهد شد از دیگر مصوبات این جلسه بود.
در پایان جلسه، مطابق پیشنهاد کمیته فوتبال ساحلی برای انعقاد قرارداد با مارکو اکتاویو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به جهت عملکرد مناسب و ابراز رضایت قبلی از او در زمانی که سرمربی تیم ملی بود، مورد پذیرش اعضا قرار گرفت و مقرر شد ترابیان، رییس کمیته روابط بین الملل با او مذاکره کند.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:footballiran.ir