بازی تراکتورسازی و استقلال اهواز فرصتی بود تا فدراسیون فوتبال بتواند، حضور چشمگیر فوتبالدوستان ایرانی را به رخ ناظران کنفدراسیون آسیا بکشاند اما...

به گزارش آرین اسپرت، روزی که ناظران کنفدراسیون آسیا را به تبریز برده بودند تا تماشاگران تبریزی را نشان دهند ، ورزشگاه خالی بود!
بازی تراکتورسازی و استقلال اهواز فرصتی بود تا فدراسیون فوتبال بتواند، حضور چشمگیر فوتبالدوستان ایرانی را به رخ ناظران کنفدراسیون آسیا بکشاند اما بارش شدید باران دیروز تبریز سبب شد تا این بازی که آخرین بازی خانگی فصل تراکتورسازی هم بود، تنها 15 هزار تماشاگر داشته باشد. فدراسیون امید داشت تا حضور ناظران کنفدراسیون در ورزشگاه یادگار بتواند نقش مهمی در کسب سهمیه های آسیایی برای ایران باشد اما این بازی سراسر دعوا بود میان بازیکنان درون زمین و فریاد های اعتراضی جمعیت به اتفاقاتی که در زمین می افتاد.
گل دقیقه 98 تراکتورسازی به استقلال اهواز هم یکی از گل های نادر و عجیب فوتبال ایران لقب خواهد گرفت.
درحالی که بازی تا این دقیقه از بازی با تساوی یک بر یک پیش می رفت مهرداد پولادی از فاصله 40 متری به سمت دروازه حریف شلیک کرد. توپی که شاید می توانست به سادگی در دست دروازه بان تیم سقوط کرده استقلال اهواز قرار بگیرد اما او برای گرفتن توپ شیرجه رفت و درحالی که به توپ رسیده بود ، دستش را عقب کشید تا تیم تبریزی که نتیجه این بازی اهمیتی برایش نداشت، برابر استقلال اهواز هم که قبل از این بازی سقوطش قطعی شده بود به برتری برسد. پس از این گل بازیکنان دو تیم به سمت هم حمله ور شدند و برای دقایقی طولانی همدیگر را زیر مشت و لگد گرفتند. بازی این دو تیم در تبریز از ابتدا هم اتفاقات پر تنش زیادی داشت.
عزیز محمدیرئیس سازمان لیگ درباره اتفاقات تلخ پایان بازی تراکتورسازی و استقلال اهواز گفت: « خوشبختانه زمانی که این اتفاقات رخ داد ، ناظران در ورزشگاه نبودند . آنها حوالی دقیقه 65 بازی بود که ورزشگاه را ترک کردند و آن صحنه ها را ندیدند. به هر صورت این اتفاقات چندان خوشایند نیست. »
رئیس سازمان لیگ درباره خالی بودن سکوهای ورزشگاه یادگار امام هم گفت:« متاسفانه بارش باران اجازه نداد تا ورزشگاه تبریز مثل همیشه پر از تماشاگر باشد. با این وجود در چنین شرایط جوی وقتی 15 هزار نفر به ورزشگاه آمدند خودش یک امتیاز مناسب برای کشور محسوب می شود. ما امیدواریم بتوانیم امتیازات لازم را برای کسب سهمیه های کامل مان در لیگ قهرمانان را دوباره بگیریم و سهمیه  تیم های مان در آسیا کم نشوند. »
 
 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ariensport.com