فرهاد مجیدی به دلیل رفتار زننده غیر ورزشی (برهنه شدن) به توبیخ کتبی و...
 

به نقل از ایرنا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال "فرهاد مجیدی"، "آرش برهانی" و "امیر حسین صادقی" بازیکنان تیم استقلال تهران را جریمه نقدی کرد.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سایت این فدراسیون گفت: فرهاد مجیدی به دلیل رفتار زننده غیر ورزشی (برهنه شدن) به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه محکوم شد.

مجتبی شریفی افزود: مجیدی روز یکشنبه برای ارائه توضیحات در خصوص برخورد زننده و عدم رعایت اخلاق حرفه ای در قبال سرمربی استقلال تهران به کمیته انضباطی احضار شده است.

وی اظهار داشت: آرش برهانی و امیر حسین صادقی هم در طول بازی استقلال تهران و راه آهن مرتکب تخلفاتی شدند که هر کدام به ترتیب به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت یک و دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

شریفی گفت: فرانک آتسو مدافع استقلال اهواز نیز به خاطر اهانت به داور بازی این تیم برابر تراکتورسازی به یک جلسه محرومیت و پرداخت دو میلیون تومان جریمه محکوم شد.

وی خاطر نشان کرد: کمتیه انضباطی فدراسیون فوتبال در انتظار گزارش های ناظران و فیلم های تکمیلی از بازیهای هفته سی وسوم لیگ برتر است تا درباره متخلفان دیگر بازیها و حتی متخلفان دیگر دو بازی استقلال تهران با راه آهن و تراکتورسازی با استقلال اهواز تصمیم گیری کند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:irna.ir