صمد مرفاوی در پی کسب رتبه سومی استقلال در لیگ برتر در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.
  
پس از آنکه باشگاه استقلال قرارداد مرفاوی را برای یک فصل دیگر تمدید کرده بود این مسئله با انتقاد برخی از پیشکسوتان استقلال نظیر ناصر حجازی روبرو شده بود و دیروز پس از توقف این تیم در برابر پیکان و از دست رفتن مقام نایب قهرمانی برای استقلال، صمد مرفاوی در رختکن با بازیکنان این تیم خداحافظی کرده و استعفای خود را اعلام کرد.

واعظ آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از این اتفاق به خبرنگاران گفت: پیش از بازی مرفاوی به صورت تلویحی به من گفت که می‌خواهد این کار را انجام دهد که ما این مسئله را چندان جدی نگرفتیم اما ظاهرا او پس از بازی چنین کاری را انجام داده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از استعفای خود گفت: نمی‌خواهم ژنرال، سلطان یا امپراطور باشم.ما‌ می‌توانستیم برنده این بازی باشیم و گل‌های زیادتری به حریف بزنیم. چنین اتفاق‌هایی در هر بازی رخ می‌دهد. با این حال خوشحالم که با مقام سومی لیگ را به پایان رساندیم. هرچند خیلی‌ها علیه من موضع داشتند.

وی گفت: خوشحالم که مانند فصل گذشته استقلال در آسیا تحقیر نشد و توانستیم به جمع 16 تیم برتر قاره راه پیدا کنیم. درحالی که فقط 3 روز از تمدید قراردادم می گذشت برخی به من حمله کردند. .

مرفاوی گفت: کارشناسانی در تلویزیون علیه من موضع گرفتند که مشاور تیم‌های دیگر بودند. همه می‌خواستند من را خراب کنند و چون با من مشکل داشتند علیه استقلال موضع می‌گرفتند اما به عنوان یک خدمتگزار می‌گویم که دیگر سرمربی استقلال نیستم و استعفا می‌دهم. با این حال برای هر کسی که بعد از من هدایت استقلال را به عهده می‌گیرد آرزوی موفقیت می‌کنم و چوب لای چرخش نمی‌گذارم چون دلم با استقلال است.

 

 
گردآورِی: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com