هر سال در این زمان که می شود صحبت از حضور من در استقلال به میان می آید. 3 سال است که می گویند من به این تیم می روم.
 
پرویز مظلومی در گفت و گویی  درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با وی مذاکراتی داشته است، اظهار داشت: هر سال در این زمان که می شود صحبت از حضور من در استقلال به میان می آید. 3 سال است که می گویند من به این تیم می روم. باید منتظر شد و دید امروز در جلسه چه تصمیمی درباره مرفاوی گرفته می شود.

وی تاکید کرد: باید دید استعفای مرفاوی پذیرفته می شود یا نه. شاید هیات مدیره استقلال بخواهد مربی خارجی بیاورد. به هر حال باید تکلیف این تیم زودتر مشخص شود چون تیمی مثل استیل آذین با اکثر بازیکنان خوب مذاکراتش را انجام داده است. بازیکنانی که می توانند به استقلال بیایند در حال توافق با استیل آذین هستند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که تصمیم مرفاوی برای استعفا درست بوده یا خیر، گفت: اکنون نمی توانم در این باره حرف بزنم اما شرایطی که در سکوها برای او پیش آمد آرامش را از مرفاوی گرفت. یک مربی نیاز به آرامش دارد و وقتی مرفاوی این آرامش را نداشته باشد، به نفعش نخواهد بود. اگر او امسال آرامش بیشتری داشت نتیجه بهتری می گرفت. حتما خودش فکر همین مسائل را کرده و استعفا کرده است.

سرمربی سابق مس کرمان در ارتباط با اینکه گفته می شود تیم فنی خود را برای حضور در استقلال آماده کرده، اظهار داشت: همیشه تیم فنی خود را آماده دارم که اگر به استقلال آمدم غافلگیر نشوم. در هر صورت کسی از باشگاه استقلال با من مذاکره ای نداشته است اما از اینکه بعد از مدت ها به این تیم بازگردم استقبال می کنم و دوست دارم در این تیم باشم .
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com