حکم بازداشت یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال گرفته شد و احتمالا این فرد باید در روز های آینده در دادکاه پاسخگوی قاضی پرونده باشد.
 
به نقل از هورا اسپرت و به گزارش روزنامه ورزشی نود قضیه از این قرار است که این عضو کادر فنی تیم ملی چندی پیش با حضور در مغازه ای صوتی و تصویری تعدادی تلویزیون ال سی دی خریداری می کند و در قبال آنها مقداری وجه نقد می دهد و قرار می شود مابقی را به دلیل لطف مغازه دار که از طرفداران پرو پا قرص این عضو تیم ملی بوده بعدا پرداخت کند.اما پس از چند ماه که خبری از خریدار نمی شود،فروشنده با موبایل او تماس می گیرد و درخواست می کند تا پول باقیمانده از ال سی دی ها را پراخت کند.
ادامه این تماس ها و بالا گرفتن اختلافات بین طرفین سرانجام ماجرا را به اینجا ختم می کند که این عضو تیم ملی مدعی می شود که اصلا از این مغازه خرید نکرده است و این آقا را به هیچ عنوان نمی شناسد!
نکتته جالب اینجاست فروشنده که مغازه اش به دوربین های مدار بسته مجهز است تصویری کامل از خرید این عضو کادر فنی تیم ملی را دراختیار دارد اما جالب تر اینکه این آقا باز هم منکر این قضیه شده و ادعا کرده که آن شخص فقط شبیه او است!
با طرح این ادعا فروشنده ال سی دی ها که پول اجناس فروخته شده اش را از دست رفته دیده است با مراجعه به مراجع قضایی شکایت و اکنون حکم بازداشت این عضو کادر فنی تیم ملی را گرفته است!

 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com