كریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو ستاره باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا با امضاء قراردادی هر كدام پاهای خود را به مبلغ 50 میلیون دلار بیمه كردند.
  
به گزارش ایلنا درحالیكه دو روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی باقی مانده است پاهای دو بازیكن تیم ملی آرژانتین و پرتغال در مجموع به مبلغ 100 میلیون دلار بیمه شد.

كریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو ستاره باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا با امضاء قراردادی هر كدام پاهای خود را به مبلغ 50 میلیون دلار بیمه كردند. طبق قرارداد منعقد شده حتی در صورت كشیدگی عضله این دو بازیكن، شركت بیمه موظف به پرداخت غرامت به دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا خواهد بود.

در همین راستا فدراسیون فوتبال پرتغال همه بازیكنان تیم ملی این كشور را پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی بیمه كرد اما مسئولان آرژانتینی از بازیكنان تیم ملی آرژانتین خواستند تا خود برای بیمه كردن ساق‌هایشان اقدام كنند.

مسئولان آرژانتینی پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی با توجه به محبوبیت مسی از چند محافظ شخصی برای مراقبت از وی در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی استفاده كرده‌اند، اما اقدامی برای بیمه كردن وی انجام نداده‌اند.

در همین حال فدراسیون فوتبال انگلیس نیز بازیكنان تیم ملی این كشور را موظف به بیمه كردن خود پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی كرده‌اند.
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir