علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال به فکر جذب سه بازیکنی افتاده که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند.

به گزارش جهان ، باشگاه استقلال تلاش برای جذب لیست 8 نفره مورد نظر پرویز مظلومی را آغاز کرد . در این لیست نام سه بازیکن سابق پرسپولیس به چشم می خورد که حضورشان در استقلال می تواند جنجالی بزرگ به پا کند. اینکه با بازگشت علی فتح الله زاده ، یکبار دیگر او بازیکنان مورد نیازش را از تیم رقیب بر می گزیند اتفاقی است که بی شک بازتاب های زیادی را به همراه خواهد داشت.

پس از جذب فرزاد آشوبی از مس کرمان که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد ، استقلالی ها مذاکره با اشپیتیم آرفی و محمد نصرتی را آغاز کرده اند . آرفی سال قبل را تماما روی نیمکت پرسپولیس نشست اما سال قبل از آن آقای گل لیگ برتر بود. او قرار است مستقیم از پرسپولیس به استقلال بیاید. دیگر بازیکن مورد نظر مظلومی محمد نصرتی است که سابقه بازی در تیم رقیب را دارد و حتی امسال هم نام او در لیست خرید های دایی دیده می شد. 

غیر از این مظلومی خواهان خرید ادینهو بازیکن برزیلی مس و ایمان مبعلی لژیونر شاغل در امارات است. به این جمع باید نام پیروز قربانی را هم اضافه کرد که دوباره از مس به استقلال بر می گردد. همچنین این مربی در تلاش است تا میلاد میداوودی را از استقلال اهواز و عماد رضا را از تیم سپاهان اصفهان جذب کند. مظلومی همچنین هیچ یک از خریدهای دوره واعظ را نمی خواهد و برای او اولویت جذب بازیکن به شکلی است که اگر جانواریو برگردد و عماد رضا رقم درخواستی 800 میلیون تومانی سالانه خود را کاهش ندهد ، ترجیح می دهد که این یار برزیلی را در اختیار داشته باشد. 

در لیست مازاد او هم نام هایی چون امیر حسین صادقی ، مهدی امیرآبادی و رینالدو دیده می شوند.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com