كانون هواداران باشگاه تراكتورسازی تبریز در یك نامه سرگشاده خطاب به علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت‌بدنی از وی خواست...
 
به گزارش آرین اسپرت، كانون هواداران باشگاه تراكتورسازی تبریز در یك نامه سرگشاده خطاب به علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت‌بدنی از وی خواست به سكوت خود در خصوص بحران مالی تراكتورسازی پایان دهد.
در این نامه سرگشاده آمده است: همشهری و همزبان عزیز سلام. وقتی خبر روی كار آمدنت را شنیدیم از صمیم قلب خوشحال شدیم كه فردی از جنس آذربایجان بر مسند ورزش كشور تكیه كرد. خوشحال شدیم و بر خود بالیدیم كه ورزش مملكت‌مان بر شانه های دلیر مردی از خطه قهرمان‌پرور آذربایجان خواهد بود و یك‌بار دیگر شاهد پرواز ورزش ایران بر آسمان افتخارات جهانی خواهیم بود.
در این نامه تصریح شده است: حال روی سخن ما با شماست آقای سعیدلو رییس ورزش ایران. همه می دانند و شاهدند كه با آمدن هواداران تراكتور بر سكوهای تمامی استادیوم‌های كشور چگونه بازار لیگ نهم گرم و گروتر شد. شاید شما هم به یاد دارید روزی را كه كم كم و ذره ذره تماشاگران كلیه نقاط كشور با فوتبال آشتی كردند و بانی و باعث این آشتی ما هواداران تراكتور بودیم نه كس دیگری.
در ادامه این نامه با اشاره به كمك‌های مالی تربیت بدنی به تیمهای استقلال و پیروزی می افزاید: جناب آقای سعیدلو به فرموده مقام معظم رهبری «آذربایجان سر ایران است» ما نمی گوییم خونمان از بقیه نقاط كشور رنگین تر است ولی این خون كمرنگتر هم نیست. نیاز باشگاه تراكتورسازی امروز بیشتر از هر وقت دیگری احساس می‌شود. شاید فردا خیلی دیر باشد.
در این نامه ضمن اظهار تاسف در خصوص بی توجهی و عدم حمایت مالی نهادهای دولتی و غیر دولتی از باشگاه تراكتور سازی آمده است: آذربایجان مظهر غیرت و شرف ایران است، ما هواداران و فوتبال دوستان آذربایجانی در گرما و سرما به تشویق تیمی آمدیم كه امروز دیناری برای خرید بازیكن ندارد، شما بجای ما، الان در این برهه زمانی كه باشگاه تراكتورسازی با بی پولی دست و پنجه نرم می كند و یارای بازیكن گیری را ندارد و بازیكنانش یكی یكی این تیم را ترك می كنند، چه می كردید؟ آقای سعیدلو دست روی دست می گذاشتید و شاهد پر پر شدن آرزوهای ورزشی‌تان می شدید. آرزوهایی كه سالهاست با آن زندگی می كنیم.
این نامه می افزاید: سهم ما و دیار آذربایجان در ایرانیت ایران از بقیه نقاط كشوركمتر نست، ما زیاده خواه نیستیم آقای سعیدلو! شما یك آذربایجانی هستی یك ایرانی آذری زبان، ما می دانیم كه ته دلت تراكتور را دوست داری، خواهش می كنیم، استدعا داریم ما را دریاب. ما هم اكنون محتاج یاری جنابعالی و تربیت بدنی هستیم شاید فردا قدری دیر باشد مقداری تیم محبوب آذربایجان و هواداران میلیونی آن را دریابید.
 گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ariensport.com