تراكتورسازی برخلاف آنچه كه ناصر شفق وعده داده بود، شرایط نا بسامانی در بازار نقل و انتقالات دارد و...
 

در ادامه روزهای كم خبر تراكتورسازی این باشگاه چاره را در آن دید تا با تنظیم یك نامه فدایت شوم خطاب به علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی از وی بخواهد فكر به حال وضعیت آشفته تیم در فصل نقل و انتقالات بنماید.

تراكتورسازی برخلاف آنچه كه ناصر شفق وعده داده بود، شرایط نا بسامانی در بازار نقل و انتقالات دارد و تعدادی از ستاره‌های این تیم لباس باشگاه را از تن درآورده و به تیم دیگری نقل مكان كرده‌اند، در عین حال شفق كه وعده داده بود چند بازیكن مهم را به تبریز می‌آورد تنها با مرتضی اسدی بازیكن صبا به توافق رسیده است.

این بی‌تحركی هیچ علتی ندارد جز اینكه خزانه تراكتورسازی خالی است و آنها پولی ندارند كه بخواهند با آن در فصل نقل و انتقالات حركتی انجام بدهند. خبرنگار سایت گل در تبریز امروز با نگرانی از عدم توجه مسئولان به درخواست‌های مالی ناصر شفق گفته است؛‌ مدیری كه بعد از یك فصل موفق همچنان در درآمدزایی ناكام است و نمی‌تواند هزینه میلیاردی فصل نقل و انتقالات را تأمین كند.

امروز همچنین خبر دیگری هم به گوش رسید مبنی بر اینكه با وجود قرارداد 5 ساله‌ای كه شفق را به مالك باشگاه تراكتورسازی تبدیل می‌كند این مدیر پرسابقه در آستانه ترك تراكتورسازی قرار دارد.

برای اعلام خبر دقیق در این‌باره باید بیشتر صبر كنید تا خورشید كاملا از ابر بیرون بیاید. نكته مهم اما این است كه پرتماشاگرترین تیم لیگ بعد از یك فصل رویایی به هیچ وجه آماده تكرار روزهای خوش نیست.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com