هیچکس فکرش را نمی‌کرد که علیرضا نیکبخت واحدی چند روز پس از امضای قرارداد داخلی با باشگاه صبای قم پشیمان شود.
 

نیکی که با عقد قراردادی دو ساله به صبای قم پیوسته بود، حالا به دنبال راه حل است تا از این آچمز جدید فرار کند. ماجرای مذاکره مسوولان باشگاه صبای قم با حمید استیلی از یک سو و اتفاقات باشگاه استقلال از سوی دیگر باعث شد تا نیکی هرگز به جاده تهران – قم فکر نکند.
نیکبخت که در طول بازی‌های لیگ نهم هرگز ارتباط خوبی با حمید استیلی سرمربی استیل‌آذین نداشت، هیچ وقت فکرش را نمی‌کرد که پس از عقد قرارداد داخلی با صبای قم، پای حمید استیلی به دفتر این باشگاه باز شود و مسوولان صبا با استیلی برای سرمربیگری این تیم مذاکره کنند. این درست که صبایی‌ها با محمود یاوری و حسین فرکی نیز مذاکراتی را انجام داده بودند ولی نیکی هرگز دوست نداشت تا باز هم شاگرد حمید استیلی شود. از سوی دیگر ابراز تمایل مسوولان باشگاه استقلال به جذب نیکی باعث شد تا ستاره سرخ آبی فوتبال ایران بار دیگر به فکر پوشیدن پیراهن آبی بیفتد. فتح‌ا...‌زاده که علاقه خاصی به بمب ترکاندن دارد به احتمال فراوان با نیکی دیدار می‌کند تا شرایط پیوستن او به استقلال را مورد بررسی قرار دهد.

 شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نیکی برای پوشیدن پیراهن استقلال ابراز تمایل کرده و حتی در گفت‌وگو با یکی از نزدیکان باشگاه و فتح‌ا...‌زاده صحبت‌هایی را در این مورد انجام داده است. اگر اتفاق خاصی نیفتد و ماجرای جذب نیکی مسیر عادی خودش را طی کند، به احتمال فراوان طی یکی، دو روز آینده مذاکرات نهایی بین فتح‌ا...‌زاده و شهریاری انجام می‌شود تا به نحوی صبایی‌ها بی‌خیال قرارداد داخلی‌شان با نیکی شوند. البته این پایان اتفاقات مربوط به ماجرای انتقال نیکی به استقلال نیست چون ستاره پرحاشیه‌ سرخ‌آبی‌ها دوست دارد تا پس از مدت‌ها یک فصل آرام و بی‌سر و صدا را سپری کند

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com