دایی درباره وضعیت تیمش برای حضور در سه جام در فصل جاری گفت:‌ به 80 درصد از خواسته‌های خودم رسیده‌ام. می‌خواهم با جذب بازیکنان نقاط ضعف سال گذشته را جبران کنم...
 
به گزارش فوتبال،  علی دایی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  به خاطر این غیبتم از مسئولان عذرخواهی کردم. باید کارهای شخصی‌ام را در خارج از ایران دنبال می‌کردم  من در این چند مدت فقط با باشگاه پرسپولیس در ارتباط بودم و با هیچ فرد دیگری صحبت نکردم.
  وی افزود: در فصل نقل و انتقالات همیشه با حبیب کاشانی در ارتباط بودم. البته باید بگویم در جریان شروع جام جهانی هستم و واقعا مثل همه حسرت می‌خورم که ایران در این جام نیست. به شما می‌گویم حسرت خوردن هیچ فایده‌ای ندارد و ما باید با مدیریتی مناسب از همین امروز برای جام جهانی بعدی برنامه‌ریزی کنیم. هیچ وقت با حرف زدن و حسرت خوردن و ناراحت شدن مسئله‌ای درست نمی‌شود و باید به فکر برنامه‌ریزی باشیم.
  سرمربی پرسپولیس همچنین درباره وضعیت تیمش برای حضور در سه جام در فصل جاری گفت:‌ به 80 درصد از خواسته‌های خودم رسیده‌ام. می‌خواهم با جذب بازیکنان نقاط ضعف سال گذشته را جبران کنم. از تمام بازیکنان فصل قبل که یار و یاور من بودند و با غیرت و جسارت به من کمک کردند تشکر می‌کنم اما فوتبال حرفه‌ای همین است. یک روز بازیکنی در پرسپولیس بازی می‌کند و یک روز دیگر در تیم دیگر بازی می‌کند. ما به خاطر مشکلاتی که داشتیم یارگیری کردیم. بازیکنانی که از لیست من خارج شدند دلیلش این بود که فکر کردم اگر به تیم‌های دیگر بروند فیکس هستند و در تیم من شاید ذخیره باشند.
  دایی افزود: به دلیل تاکتیک و برنامه‌ای که در ذهنم داشتم یارگیری کردم اما باز هم از برادران خودم در فصل گذشته تشکر می‌کنم. باید به من حق بدهند که نقاط ضعف را جبران کنم چون در سال جاری باید پاسخگوی هواداران میلیونی پرسپولیس باشم. باید این را اعلام کنم که حتی متاسفانه مجبور شدم روی برخی از بازیکنان که از لحاظ اخلاقی بسیار خوب هستند نیز خط قرمز بکشم.
  سرمربی پرسپولیس همچنین در جواب این سؤال که نظر شما در خصوص سقف قرارداد 350 میلیونی و 400 میلیونی بازیکنان چیست، اظهار داشت: باید با واقعیت کنار بیاییم. بازیکن ملی با 350 میلیون تومان در هیچ جای فوتبال ما بازی نمی‌‌کند. همین موضوع باعث شده پول‌های زیرزمینی و پشت میزی به خاطر مالیات یا سایر موارد بیشتر شود. موقعی که تصویب می‌کنیم همه باید مالیات بدهند چرا به دنبال این هستیم که سقف قرارداد مشخص کنیم؟ تیمی که بودجه دارد باید به او حق داد که بازیکن 2 میلیارد تومانی بخرد. این موضوع باعث پیشرفت فوتبال ما می‌شود نه پسرفت. متاسفانه ما بلد نیستیم از فوتبالمان پول در بیاوریم بخاطر همین همیشه در موفقیت دچار مشکل می‌شویم.
  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص محسن خلیلی گفت: خواسته‌هایم را به باشگاه دادم و به همین دلیل باشگاه باید جواب شما را بدهد که چه کسانی در لیست من هستند یا نیستند. من درباره فرد حرف نمی‌زنم.
  وی در خصوص بازیکنانی که قرار است به پرسپولیس اضافه شوند یادآور شد:‌ وقتی به پاریس رفته بودم با یک ایرانی که 6 سال است از ایران رفته دیدار کردم. او فوتبالیست خوبی است به همین دلیل او را دعوت کردم تا در اردوی دورتموند آلمان به ما اضافه شود. اگر خواسته‌های من را برآورده کند با او قرارداد می‌بندم. ما تمرینات خود را با قدرت از امروز آغاز کردیم و با اجازه من 5 بازیکن مرخصی داشتند. از ابتدای هفته آینده زیرنظر مولایی مربی بدنساز خودمان اردویی را در اردبیل برگزار می‌کنیم و سپس راهی دورتموند آلمان از تاریخ 9 الی 19 تیر خواهیم شد و سپس با تیمی سرحال به ایران برمی‌گردیم. 
دایی در جواب این سؤال که آیا به دنبال جذب ستاره‌های فوتبال ما هستید خاطرنشان کرد: دستم به ستاره‌ها نمی‌رسد. سعی می‌کنم نیازهای خود را جبران کنم. نمی‌شود که همیشه صبحانه چلوکباب بخوریم. ما باید صبحانه نان و کره و پنیر بخوریم و ناهار دنبال چلوکباب باشیم. من طبق نیازهایم بازیکنان را جذب کردم و تا الان هم نسبت به لیستی که دادم 80 درصد موفق هستم وامیدوارم امسال با کمک همه بتوانم دل هواداران را شاد کنم. .
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: football3.ir