دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از مذاکره با سرپرست این باشگاه یک فصل دیگر در جمع آبی پوشان ماند.


به گزارش خبرنگار مهر، وحید طالب لو که در روز پایانی نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر برابر پیکان به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و با دریافت یک گل حرف و حدیث های فراوانی را پیرامون خود می دید، پس از بررسی شرایط کلی و پیشنهادات تیم های مختلف، در نهایت با استقلال به توافق رسید.

طالب لو روز پنجشنبه با علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال نشستی را برگزار کرد و در نهایت با وی به توافق رسید تا یک فصل دیگر پیراهن آبی را برتن کند.

دروازه بان استقلال با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: از چند تیم پیشنهاد داشتم اما دوست داشتم اگر شرایط فراهم شد در استقلال بمانم که این اتفاق افتاد و یک فصل دیگر در خدمت هواداران این باشگاه هستم.

علی امیری یکی از مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال روز پنجشنبه به تشریح آخرین وضعیت بازیکنان جدید و فصل قبل این تیم پرداخت و گفت: روز گذشته با جوادشیرزاد قرارداد رسمی به مدت 2 سال منعقد کردیم و در روزهای آتی بازیکنان جدید با حضور در هیئت فوتبال قراردادهای خود را به ثبت خواهند رساند.
امیری در مورد بازیکنان فصل گذشته افزود: با وحید طالب‌لو هیچ مشکلی نداریم و بزودی قرارداد این بازیکن نهایی می‌شود. محمد محمدی و امیرحسین صادقی بازیکنان استقلال هستند و با باشگاه قرارداد دارند. کارمان با آرش برهانی هم نهایی شده و تنها ثبت در هیئت فوتبال باقی مانده است.
 
علی امیری در مورد "دسوزا" بازیکنی که گفته می‌شود مورد نظر کادرفنی قرار ندارد گفت: آقای مظلومی به ایشان اعتقاد دارند و از شنبه در کنار سایر نفرات در تمرینات حاضر خواهد شد.
 
وی در رابطه با بازیکنان جدا شده از تیم و احتمال بازگشت آنها اضافه کرد: همانطور که آقای فتح‌الله‌زاده گفتند چنانچه بازیکنی قرارداد خود را به ثبت رسانده باشد برای بازگشت آن تمام تلاش خود را  خواهیم کرد در غیر این صورت بازگشت آنها منتفی خواهد بود.
 
امیری افزود: کار جذب عمادرضا به مرحله پایانی نزدیک شده و منتظر پاسخ او هستیم. شخصاً معتقدم بیش از 70 درصد او شانس استقلالی شدن دارد. با ایمان مبعلی و میلاد میداوودی هم روز شنبه جلسات نهایی را برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه هنوز در حال رایزنی با فرزداد آشوبی هستیم و البته مذاکرات مثبتی با چند گزینه خارجی در خطوط مختلف داشته‌ایم.

همچنین مجتبی جباری هافبک میانی استقلال روز پنجشنبه در دیدار با علی فتح الله زاده شرایط ماندن در این تیم و تمدید قراردادش را بررسی کرد و قرار است طی روزهای آینده پاسخ نهایی را بدهد.
 
قرار است دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال برای حضور در دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از روز شنبه پیش رو آغاز شود.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com