پس از دیدار حبیب كاشانی و علی فتح‌ا...زاده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بیانیه مشترك صادر كردند.
  
اولین متن این بیانیه یا توافقنامه را بخوانید:
 بند اول: هماهنگی برای برگزاری جلسه مدیران دو باشگاه با رییس جمهور محترم جهت ارایه گزارش عملكرد.
 بند دوم: هماهنگ كردن و ایجاد كارگروه‌ برای اخذ و راهبردی كردن بلیت‌فروشی دو باشگاه با منبع مشترك جهت درآمدزایی اختصاصی برای باشگاه‌هایی كه بخش عمده‌ای از تماشاگران فوتبال در جمهوری اسلامی ایران را به خود اختصاص داده‌اند و حق دارند به منبع گنج خود كه همانا هواداران دلسوخته باشگاه هستند دست پیدا كنند و روی زانوی خود و پای هواداران خود بایستند.
 بند سوم: بررسی راهكارهای مشترك جذب بازیكن به جهت دوری از هیاهوهای بازار كاذب نقل‌وانتقالات كه تنها دستاورد آن پول بیت‌المالی است كه به جیب دلالان سرازیر می‌شود و نه از جهت شرعی و نه از منظر عرف صحیح نیست و موجب ایجاد فشارهای كمرشكن برای دو باشگاه مردمی و تضعیف آنها خواهد شد.
 بند چهارم: بررسی عملكرد باشگاه‌های صنعتی و متمول كه با بودجه‌های نامحدود توان محدود باشگا‌های مردمی را كمتر كرده‌اند و محتمل است كه اختلالات ناشی از بحران‌های مالی تاریخ پرسپولیس و استقلال را زیر سوال ببرند.
 بند پنجم: تشكیل كارگروه‌های اقتصادی مشترك جهت درآمدزایی‌های ممكن و قانونی برای رسیدن به درصد درآمدزایی مدنظر سازمان تربیت‌بدنی و سعیدلو ریاست سازمان كه جزییات پس از تشكیل كارگروه‌ها و جلسات مدیران دو باشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.
 بند ششم: درخواست تشكیل جلسه مشترك با قالیباف شهردار تهران به جهت دریافت حمایت‌های شهرداری تهران كه همچون شهرداری‌های بزرگ دنیای توسعه یافته‌ علاقمند و سازنده زیربنای ورزش در كلان شهرها هستند و اعلام هدف اولیه برای اخذ ورزشگاه.
كاشانی و فتح‌ا...زاده بعد از این جلسه مقابل دوربین خبرنگاران اعلام كردند كه از هم بازیكن نخواهند گرفت و حتی هر دو روی یك بازیكن دست نخواهند گذاشت. گویا فقط یك بازیكن مشترك در لیست هر دو تیم بوده كه چون استقلال در آن پست بازیكن دارد اولویت را به پرسپولیس دادند و اگر قرمزها موفق به جذب او نشدند، آن وقت استقلال وارد عمل خواهد شد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goaldaily.ir