لابه‌لای گپ كوتاه عصر ديروز با سرپرست باشگاه استقلال در مورد قراردادهای داخلی دو تن از بازيكنانی كه زمان مديرعاملی واعظ در باشگاه بسته شده است، نكته خيلي جالبی را پيدا كرديم كه در نوع خود يك شاهكار محسوب مي‌شود...
 
 به نوشته گل ، البته از نوع وارونه‌اش... جمله فتح‌ا...زاده را بخوانید: «متاسفانه برخلاف آنچه مطرح شده بود قراردادهای باشگاه استقلال با جواد شیرزاد و فیلیپ آلوز دسوزا یكطرفه بسته شده است! یعنی زیر برگه قراردادهای داخلی این بازیكنان امضای مدیرعامل قبلی و مهر باشگاه وجود داشت، اما هیچ‌كدام از قراردادها به امضای شیرزاد و دسوزا نرسیده بود. البته قرارداد داخلی آقای صالحی‌نژاد چنین نبود و زیر برگه، امضای بازیكن هم به چشم می‌خورد.»
 
این در حالی است كه واعظ مدعی شده بود با هر دو آن بازیكنان هم قرارداد بسته است. چنانچه اگر بستن قرارداد به این شكل باشد، استقلال می‌تواند بلافاصله با لیونل مسی هم قرارداد ببندد، چون امضای این مهاجم آرژانتینی نیاز نیست!»
 
حاجی ادامه می‌دهد: «ما قرارداد هر دو بازیكن را پس از ورود به استقلال به امضای خودشان رساندیم و حتی قرارداد رسمی شیرزاد را هم در هیات فوتبال ثبت كردیم. قراردادهای اولیه این عزیزان البته هنوز روی میز بنده است و هر كس كه می‌خواهد، می‌تواند آنها را ببیند یا از آنها عكس بیندازد.»
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com