طبق اعلام هیئت فوتبال استان تهران پس از گذشت 28 روز از فصل نقل و انتقالات دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های تهرانی...
 

پرسپولیس و سایپا پیشتازند درحالیکه بیست و هشت روز از فصل نقل و انتقالات دهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر گذشته است، شش تیم تهرانی قرارداد 26 بازیکن جدید خود را در هیئت فوتبال این استان به ثبت رسانده و 46 بازیکن هم قراردادشان را تمدید کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام هیئت فوتبال استان تهران پس از گذشت 28 روز از فصل نقل و انتقالات دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های تهرانی قرارداد 46 بازیکن خود را تمدید کرده و 26 بازیکن جدید را به نفرات پیشین خود اضافه کرده‌اند.

در این بین تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس در تمدید نفرات پیشین و جذب بازیکنان جدید موفق ظاهر شده اند اما تیم پیکان با تمدید قرارداد 2 بازیکن و جذب تنها یک بازیکن، عملکرد قابل قبولی در این فصل مهم فوتبالی نداشته است.

مهمترین اتفاقی که در فهرست اسامی بازیکنان تیم‌های تهرانی در هیئت فوتبال استان تهران به چشم می خورد، این است که شیث رضایی قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر با پرسپولیس در این هیئت ثبت کرده و کریم انصاریفرد هم به مدت 2 فصل دیگر در سایپا بازی خواهد کرد.

اسامی بازیکنانی که بصورت رسمی قراردادشان در هیئت فوتبال تهران به ثبت رسیده است را در زیر می خوانید:
پرسپولیس:
غلامحسین بادامکی، مهدی شیری، مجتبی شیری، جلال اکبری، ابراهیم شکوری، تیاگو آلوز فراگا، هادی نوروزی، علیرضا حقیقی، حمیدرضا عسگر و شیث رضایی به مدت 2 سال و سپهر حیدری، علیرضا محمد و محمد منصوری به مدت یک سال قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کردند.

محمد نوری از صبای قم، غلامرضا رضایی‌فر از فولادخوزستان، امیرحسین فشنگچی از صبای قم، مازیار زارع از الشارجه، علیرضا نورمحمدی از راه آهن و رحمان احمدی از سپاهان اصفهان با پرسپولیس قرارداد رسمی منعقد کردند.

استقلال:
کیانوش رحمتی و مهدی امیر آبادی قراردادشان را با تیم استقلال تمدید کردند و جواد شیرزاد از فولادخوزستان، فیلیپ آلوز دسوزا از ملوان بندرانزلی، فرزاد آشوبی از مس کرمان و میلاد میداوودی از استقلال اهواز هم با عقد قرارداد رسمی به جمع آبی پوشان تهرانی ملحق شده‌اند.

راه آهن:
فرشید کریمی، ابوذر رحیمی، حسین پاشایی، ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، مجید باجلان و محسن میرآبی قراردادشان را با این تیم تمدید کردند و حمید هدایتی از پیکان، امین متوسل زاده از مقاومت سپاسی شیراز، ایمان رزاقی راد از پیکان، بهادر عبدی از شاهین پارس جنوبی و میرهانی هاشمی از مقاومت سپاسی شیراز هم به تیم راه آهن پیوستند.

سایپا:
مهدی خیری، رضا محمودی، وحید شیخ ویسی، سیدامین منوچهری، سعید یوسف‌زاده، سیدحسین حسینی، محمدجواد آشتیانی، ابراهیم صادقی و کریم انصاریفرد به مدت دو فصل و سعید قزلگچی، حبیب دهقانی، داریوش یزدانی، مجید ایوبی، امید شریفی‌نسب و مرتضی ابراهیمی به مدت یک فصل قراردادشان را با سایپا تمدید کردند.

علیرضا لطیفی از صبای قم، علی حقدوست از ابومسلم، عباس محمدرضایی از صبای قم، مصطفی صبری از تیم مقاومت سپاسی شیراز و جابر انصاری از صبای قم با عقد قرارداد رسمی به تیم سایپا پیوستند.

استیل آذین:
محمد غلامی، کاظم برجلو، محمدعلی عشوری‌زاد، فریدون زندی، حمید نشاط‌‌ جو، مهدی محمدی و حسین کعبی قراردادشان را با تیم استیل آذین تمدید کردند.

حسین کاظمی از استقلال، سوشا مکانی از تیم پاس همدان، میلاد زنیدپور از راه آهن، سیاوش اکبرپور از استقلال و حسن اشجاری از تیم ذوب آهن اصفهان به تیم استیل آذین پیوسته اند.

پیکان:
علی قربانی و محمود پوراسدالله قراردادشان را با این تیم تهرانی تمدید کردند و ابراهیم میرزاپور هم از تیم فوتبال سایپا به پیکان پیوست.

 

  

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com