تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب سرمربی و زیر نظر کریم باقری برگزار شد.

 
به گزارش خبرنگار مهر، تمرین سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب علی دایی و ابراهیم شکوری برگزار شد که علی دایی برای نشست با سرپرست باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری به دلیل مصدومیت، امروز به تهران بازگشتند.

البته سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر سه‌شنبه پس از اتمام جلسه‌اش با حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه مجددا راهی اردبیل محل برگزاری تمرینات سرخپوشان می شود.

بازیکنان پرسپولیس برای حضور در این تمرین ساعت 10:30 از هتل به سمت شهر نیر در فاصله 15 کیلومتری سرعین حرکت کردند و در ورزشگاه تختی این شهر که از چمن با کیفیتی برخوردار است، تمرین دیروز را برگزار کردند.

تمرین دیروز زیر نظر محمدرضا مولایی مربی بدنساز تیم برگزار شد که طی آن ابتدا بازیکنان به دویدن و سپس انجام تمرینات هوازی و کششی پرداختند.

سپس بازیکنان به 3 گروه 8 نفره تقسیم شدند که آنها باید 2 مرتبه دور زمین ورزشگاه تختی می دویدند. دور نخست بصورت نرم و با توان هفتاد درصد و دور دوم را بصورت سریع و توان صدردصد. حسین بادامکی، محمد منصوری، مهدی شیری، اشپیتیم آرفی و سعید حلافی از افراد آماده این تمرین بودند.

کریم باقری در غیاب علی دایی کار نظارت بر چگونگی انجام تمرینات توسط بازیکنان را بر عهده داشت. در پایان تمرین هم بازیکنان با انجام حرکات کششی به سرد کردن بدن‌های خود پرداختند.

تیم فوتبال پرسپولیس تا عصر روز جمعه هفته جاری در شهر اردبیل اردوی آماده سازی خود را برگزاری می کند و سپس به تهران بازخواهند گشت.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع:mehrnews.com